2008. nov. 20.

Mindenki blogol..

Hetek óta ez a pár szó jár a fejemben.. Mindenki blogol... Vajon miért? Sokáig ellenséges érzéseim voltak a bloggal, mint jelenséggel szemben: úgy éreztem, tönkretett egy jó kis közösséget - az indexes Babavarrókét- hisz már mindenki csak a blogjába jegyzetel, és a topicon csak linkelget vagy azt sem.. Ez nagyon elkedvetlenített; korábban itt bármit meg lehetett beszélni, jó volt a hangulat, a társaság..
Persze, nem lehet mit tenni - az árral szemben úszni nem érdemes, s közben beláttam, a blognak is vannak előnyei... :) Persze még reménykedem azért, hogy visszatalál a topicra is a régi jó kis törzsközönség, ha a blogolás újdonságának varázsa kissé megkopik.. :P

Én a saját netes naplómat elsősorban magamnak írom: a hagyományos naplóírást az egyetemről kikerülve abbahagytam, s bevallom, hiányzik. Azóta persze minden elektronikus formába vándorolt át, s ennek egyik előnye, hogy a szintén digitális képeket is hozzá lehet csatolni, illetve a netes barátokkal is megoszthatja az ember a gondolatait.. :)

4 megjegyzés:

  1. Igazad van, en is ambivalens vagyok az egesszel es ugy erzem most a zart blog az amiben a legkisebb a kompromisszum.
    Orulok, hogy elkezdted es kivancsian varom a torteneteket;-)

    VálaszTörlés
  2. :) Én meg éppen panaszkodni készülök, mert át is akartam nézni Hozzád, de kidobott, h. lejárt a meghívóm.. :(
    Kééérek méég egyet!! :D

    (Arra én is kíváncsi leszek, mennyi időm jut majd itt sztorizgatni.. :P)

    VálaszTörlés
  3. :)), nocsak, nocsak!
    Üdv a klubban!

    VálaszTörlés
  4. Szia.Ma találtam rád és nagyon örülök,hogy már te is.

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails