2009. márc. 5.

Tavaszváró dermedtség

Szürke - esős idő, semmi ihletem a ragyogó színekhez- így ez a babám is kissé dermedt lett.. de végre elkészült.. :P Ő is Fanni angyalka, amit a 2007-es decemberi közös varrásra terveztem, és nagy örömömre szolgált, hogy sokaknak tetszett és megvarrták. Akkor én is körbevarrtam jópár figurát, aztán elfogyott a lendület... és a sok "bőr" ott árválkodott a fiókomban. Erre a szezonra "UFO -vadászatot " tervezek, ennek jegyében fogyasztom a frusztálló félkész holmikat. :)
Zúzmara kisasszony 12 cm magas, egy -szerintem- nagyon szép angol anyagból van a ruhája, amit csomagban kaptam és ötletem sem volt, mire használhatnám, az alsószoknya ősi párnahuzat dédanyám örökségéből, igazi kézzel készült csipkével.. A haja tupírozott kender.
Ha összeszedem egy kicsit a bátorságom, őnagyságával szeretnék bemutatkozni a Meskán... :)




9 megjegyzés:

  1. Rajta, rajta!!! NAgyon jó!!!

    Esetleg én tennék egy-egy ici-pici masnit a haja végébe.
    Nem hiányzik onnan, csak tudod én mindent masnizok. :o))

    Hajrá Meska! Ne legyél szégyellős! :o)))

    VálaszTörlés
  2. azt hittem dragam ebben is valami taskat latsz:-)))
    IO ez tokeltes, azok a tavolulo szemek, a haja, huazanyja....
    Meska rulez!!!!

    VálaszTörlés
  3. Az alsószoknyát láthatnánk,vagy nagyon illetlen ilyent kérni ? :-D

    VálaszTörlés
  4. Odavagyok a fejszerkezetéért. agyon IO-s! :)

    VálaszTörlés
  5. Gyerünk meskázni! Igazán büszkén kéne mutogatnod, ne szégyellősködj és ne hezitálj, kezdd el!

    VálaszTörlés
  6. Tupírozott kender = kenderkóc:)
    Nagyon jó ötlet hajnak.

    Hajrá, hajrá a Meskán :))

    VálaszTörlés
  7. Nagyon "édespofa",egészen egyedi a bája.

    VálaszTörlés
  8. :) Köszönöm lányok a dicséretet, biztatást, igazán aranyosak vagytok!

    Kata, próbálgattam én a masnit, de csak a 2 mm-es jött volna szóba, az meg pont nincs- aztán úgy döntöttem, ő túl komoly ilyen bohóságokra.. :D (De fejben már készül a következő, neki lesz.. :D)
    Meska és középfülgyuszi: gondoltam rá, hogy cseresznyemag párnákat is csinálok a boltba gyerkőkek, de aztán elintéztem magamban-áh, már úgyis vége a szezonnak.. Erre tessék. :P
    (Nektek is ajánlom, Sárán sokat javított- ha nincs magod, lehet rizzsel is csinálni, csak akkor talán nem annyira mosásálló(?))

    Katafolt, jogos.. :) Csinálok is majd egy alulnézeti fotót, csak lenne kissé jobb idő.. :(

    Ahama, hát igen.. :D Sokkal egyszerűbb lenne a dolgom, ha tudnám, hol lehet "gyári kócot" beszerezni.. (majd most, az építkezésnél elkapom a vízvezetékszerelő grabancát.. :D)

    VálaszTörlés
  9. A meggymag párna szuper ötlet a meskára! Pláne ha gyerekekre szabottan vicceset csinálsz, vagy inkább kedveset. Én használom., egyet vettem a dm-ben, kettőt meg varrtam pluszban, mert játzani is nagyon jó vele. Lehet dobálni és nem üt nagyot. :o)Ja és fagyasztóba téve a hideget is remekül tartja, így a tavaszi nyári kisebb sérülésekre szuper. Nálunk egész évben van szezonja. :o)) (gyökérkezelés után pl imádtam :o))

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails