2009. márc. 10.

WIP

Rám tört a mackóvarrás, de annyira, hogy még az ujjbegyeim is belebizseregnek. :) Csinálnám, de megakadtam... A probléma csak annyi, hogy itt, Székesfehérváron többnyire csak webáruházak kínálatára támaszkodhatom, annyira szegényes a választék mindenből.. :(
Most éppen maciszemekre vadászom, eddig még sikertelenül.... Valaki nem tud egy jó forrást? :D

(Mellesleg egy cseppnyi öröm: végre előbányásztam a dobozhalmok mélyéről a rongyosdobozaimat!! Fél napos óriásdoboz-pakolás volt az ára.. Hah! A férjem azt állítja, véletlenül kerültek legmélyebbre-leghátrébb.. de én nem hiszek neki! :D)



Ezt a fotót pedig Katafoltnak küldöm szeretettel.. :D Dédike csipkéjével...

11 megjegyzés:

  1. Olvastad a Foltvarrós topikot? Ott mintha emlegetett volna valaki maciszemeket..

    VálaszTörlés
  2. Óóóó,köszönöm szépen :-)

    VálaszTörlés
  3. én csak kásagyöngyöt használtam... De Kr hobby vagy Hobbyművéész? utóbbinak tuti van oldala...
    és édes lesz:D

    VálaszTörlés
  4. Én is segítséget kérnék: nálunk sincs a városban semmi kínálat, és nem találok a neten se MACISZŐRT! Tudnál nekem segíteni? Nagyon kéne! Előre is köszi! Ja és majdnem elfelejtettem: üdvözlöm a mackódat!

    VálaszTörlés
  5. Tudod mire gondoltam? Ha már üvegfejű gombostű, akkor csípesd le a hegyes végét a férjeddel, és tekerd bele azt!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm a tippeket, közben nyomoztam, telefonáltam, méltem szerteszét- úgy néz ki, megoldódik az alapanyagproblémám... csak győzzem kivárni (a postást)... :D

    Kiseri, az a szőrme, amiből ez a mackó készült még maradék- tavaly nyáron Szita Gabinál tanultam medvét varrni, a tőle kapott szőrméből élek még mindig; most kiszabtam még egy picimacit, és kész- elfogyott... :(
    Végül a Műszőrmeház tulajdonosával, Katival sikerült felvennem a kapcsolatot, ígérte, próbál fotózni majd szőrméket, és felteszi a blogjára. Érdemes neki mélt írni, sokfelé jár az országban, nagyon kedves, segítőkész, rugalmas.. és - ahogy írta- a macik a gyengéi.. :D

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm!!! Pont benne reménykedtem, a boltnév alapján, de az oldalon meg nem láttam semmiféle bundázatot... de azt hiszem, elmegyek hozzájuk egyszercsak, legalább kigyönyörködöm magam a sok szép textilben... Mégegyszer köszi!

    VálaszTörlés
  8. Hú, hát ezek a játékok, babák, mackók nagyon szépek ám!

    VálaszTörlés
  9. Épp tegnap láttam macska és, mackó szemeket. Meg kutyaorrot Békásmegyeren.
    Tudom nem Fehérvár,de hátha érdekel vkit még.
    1039 Bp. Boglár u. 2. Kézimunka, patchwork, gobelin és rövidárú bolt.
    Szépségek vannak ott :)
    Ígéretes mackó!!! :)

    VálaszTörlés
  10. Ezt az infot én is nagyon megköszönöm, és ha kéne vkinek, szívesen postázok! Én is vidéken vagyok, de a család Békáson, és így hozzájutok. Jelezzen, aki szeretne!

    VálaszTörlés
  11. Homok, Zsuzsi - köszi!
    Közben Szita Gabi infoi alapján kinyomoztam az üvegművest, akinél ő is beszerzi a szemeket, a héten meg is érkezett az első rendelés. Reméltem, majd a kész mackóval együtt be tudom mutatni a szemkollekciót is, de sajna, összcsaládi kórság szól közbe. Ha valakinek gyorsan lenne rá szüksége, itt a link: http://www.lukacs-uvegtechnika.fw.hu/, telefonon lehet rendelni, utánvéttel szállítanak. Egy postban is írok azért majd még róla..
    Akinek a műanyag is jó, azt nagy választékban talál itt: http://www.vedepe.hu/site/

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails