2009. ápr. 7.

Kísérleti nyúl

Ezeket a nyuszkókat először Debbie Bliss nevével fémjelezve láttam egy kötős könyvben.. sajna, leírás nélkül.. Hiába kerestem azonban a tervezőnő honlapján, bármilyen magazinjában, nem találtam anyagot hozzá. (Bezzeg ma.. pl. nézzétek meg itt.) Így a rajongásom halványult, majd szinte el is felejtettem, mikor szembejöttek velem újra ezek az édes kis lények LittleCottonRabbit képtárában. Be kell valljam, egy kicsit meglepődtem, hogy saját mintaként árusítja, de aztán jó sok helyen láttam még hasonlókat, igaz mindegyiknek volt egyedi karaktere, gondolom, saját ízlése szerint ki-ki módosította..
Most én is kikísérleteztem a saját verziómat, s bár nem vagyok vele még teljesen megelégedve, gondolom, ha majd már annyit készítettem, mint Julie, egy picit jobban kiforr a figura. :) Most a nagyonközelgő Húsvétra való tekintettel nem variálok rajta többet. Ünnepek után biztosan készül még egész testű nyuszi is, mert nagyon jó kötni- s leírásra támaszkodva már tempós is.. :D



( A sarokban bégető bariról: Fércműveknél szörföztem, mikor Sára bejött, s rögtön kiszúrta a hangoskodó jószágot- persze neki is kellett- sőt, narancssárga! A nevét is ő adta, és azóta minden egyes alkalommal, ha a gépet bekapcsoljuk, meg kell látogatni Zoknit is.. :D)

14 megjegyzés:

  1. Jajstenem, ezek nagyon édesek!!!! Gratula!!!!

    VálaszTörlés
  2. Még egyszer visszajöttem megnézni őket :D

    VálaszTörlés
  3. Csudajó lett ez a két nyuszi! Hihetetlen, hogy miket vagytok képesek kötőtűvel alkotni. :o)
    A baritól elsőre kissé megrémültem, mikor nekikezdett füvet legelni, mert Panni feltekerte a hangszórót, ami csak most derült ki. :o) Édes kis jószág. :o))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon helyesek lettek!
    Én a Julie féle állatok édes-gömbölyű-bumszli lábaiba szerettem bele, olyat csak ő tud.

    VálaszTörlés
  5. Édes kis húsvéti kosarad lett.
    Simán el tudom képzelni ám, hogy egymástól függetlenül több embernek is eszébe jut hasonló kötős megoldás nyúl témában :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon édesek lettek! :)

    Nálunk a bárány már hangtompítóval mehet csak, mert mi is mindig megijedtünk. :)

    VálaszTörlés
  7. Köszi lányok! :)
    Ahama, :DD igen, elméletileg még ez is előfordulhat.. :D

    Majonéz, a balerina cipősöktől én is elgyengültem, vitathatatlan, hogy Julie-éi sokkal szebbek és édesebbek, mint az eredetiek.. :D

    Bari, először én sem tudtam elképzelni, mi adja ki ezt a hangot, azt hittem, a gép akar bedögleni- ezért is némítottam el, de ezek szerint az áthúzott hangszóró csak nálam műkszik? Aki ide látogat, mind fűropogtatást hall??! Mert akkor Zokninak mennie kell... :D

    VálaszTörlés
  8. Szia! Fantasztikusan ügyes vagy!A babák után most kötött nyuszik!:)Szerencsések a lányok,hogy ilyen remek anyukájuk van!!!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon tetszenek, ügyes vagy! Szerintem, ha nyújtanál a fülükön -úgy értem a jövőbeli nyulaknál:-)- még inkább felvennék a karakteres formát. Nálunk sem nyúlmentes az övezet (nemezből varrtam)

    VálaszTörlés
  10. KÖszi!! :)
    Kriszta, még kettő van készülőfélben, egyre csak nyúúúúlik a fülük (értitek: nyúl-ik, heheh.. pihent vagyok ma.. :P) Talán most már elértem az ideális méretet.. :D

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    teljesen véletlenül találtam Rád, meglátva a képedet, nem tudtam, hogy Te " rejtőzködsz" Vacskamati név alatt!
    előszőr is gratulálok a a pici babátokhoz és persze a szép kislányodhoz is!
    nagyon jó dolgokat olvasok a blogodban, ügyes vagy.
    a hagymaleveles tojásfestésnek külön örülök, mert én is festek vele minden évben, de más módszerrel. ez sokkal jobb, ki is próbálom, majd megmutatom!
    ( boszi99)

    VálaszTörlés
  12. Szia Boszi!!! Örülök, hogy itt vagy.. :D

    És köszönöm a gratulációt. :)

    VálaszTörlés
  13. Ezer köszönet a leirásért, már másokat is nyúztam érte! Gyönyörüek lettek a Tieid! A Zokni pedig mindenkinél legel, de szerintem senkit sem zavar, annyira helyes! Ha tényleg zavar, javaslom a tigrist, az csendben van és remekül ugrál a sonkájáert!Zs

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails