2009. máj. 13.

Antianya és - házitündér

Miután már lassan egy hónapja a csillivilli lakást előrébb helyezem az állandó-sürgető kényszernél, hogy valamit varrjak, rajzoljak, barkácsoljak, kezdek rájönni, hogy a két tevékenységi kör abszolút inkompatibilis. Ha rendesen takarítok, főzök stb... biza nem marad semmi időm a kis infantilis ügyködéseimre. (nah, ez megérne egy külön bejegyzést.. talán valamikor..) A gyerekekkel való foglalkozást a varrogatás miatt sem áldoznám be.. Vagy.... ? Hmm... :-DD

A hősies erőfeszítéseim ellenére, esténként mindig romokban áll a ház.. :D
(Jó, azért lassú tempóban bár, de kezdem átvenni a vezetést- azaz kevesebb új rumli képződik, mint amit el bírok pakolni egy nap.... hurrá!) De tegnap úgy döntöttem, elég! Egy napra szakítok az újonnan jött (visszatért) pedantériámmal, és "Ne csinálj semmit, csak varrj!" napot tartottam.. (Aha, ahogy azt a naiv anya elképzeli.. :P) Mindenesetre tegnap nem akartam elvégezni egy havi nagytakarítást, főzni sem főztem, sőt, Katát is hagytam, hadd játsszon magában és nem boldogítottam külön foglalkoztatásokkal. (persze azért a közös játék így is bele kellett férjen, és majd képekkel is bizonyítom, hogy miután elunta az egyéni tevékenységet, súlyos árat fizettem azért, hogy hagytam kreatívan kibontakozni a motyóim mellett.. :D)
(Már hallom szuperanyuk eszeveszett sikolyát... nem szabad hagyni a gyereket mindenfelé mászkálni, be kell tenni a szobába, rácsot az ajtóra, míg dolog van, a gyerek várjon.. hah! na, ez is egy külön post... mindenesetre először azt hittem, csak viccelnek.. Nálunk a gyerkő legfeljebb az első rántás leégetése után kerül rács mögé.. :P)

Szóóóval, antianya és antiházitündér nap: ismét bebizonyosodott, hogy az "egy nap"- legalábbis ha kreatevékenyséről van szó- max. 3-4 órát jelent 7-8 megszakítást közbeiktatva.. :D Tegnap mégis produktív napom volt, miután akaratlanul is kibővtíettük az időt: kicsi éjjel 3 óránként ébredt, nagy hányt és szintén sokszor ébredt.. persze nem együtt csinálták, hanem felváltva, így hajnali 4-ig fent voltam; a fél-háromnegyed órás szünetekben öltögetéssel ütöttem el az időt, mégis jobb volt így felugrani egy síró aprósághoz, mint legédesebb álmomból.

Most szerencsére mindenki jól van. A nagyomat itthon tartom mára, így szerintem (a tegnapi romok eltüntetése után) kreapici nap lesz.. :D

És a szabadnapom mérlege: egy zoknikutya leírással (hamarosan!), egy újabb Fanni baba, két új babaszabásminta kiszerkesztve-kinyomtatva, egy ufo majdnemkészre varrva, és egy másik zokniállatka elkezdve.. hmm.. nem is rossz.. ilyent máskor is csinálok.. :D

4 megjegyzés:

  1. Helyes! Csinálj is!
    Én is szoktam, bár utána lelkiismeretfurdalásom van és szidom magamat:) Persze azért nagyon jól esik valami számomra is "hasznos" dolgot csinálni:))))

    (Megkaptad a múltkori @-emet?)

    VálaszTörlés
  2. :) Képzeld, az a legszuperebb, hogy ezt most teljes lelkifura nélkül tudtam csinálni! Tudod, olyan megérdemelt jutalom.. :)

    A mél megjött, csak akkor hirtelen nem volt időm bővebben írni, aztán meg arra gondoltam, úgyis mutatom hamarosan az ékes bizonyítékát aggodalmaid feleslegességének.. :D (Most már csak az utolsó simítások vannak hátra.. )- de azért mindjárt röptetek egy levélkét is.. :)

    VálaszTörlés
  3. igy van!! nekem spec meg lelkifurdalasom sem szokott lenni;-) attol sokkal inkabb ha egesz nap takaritok, tok ideges leszek es aztan meg veszekszem a kolkokkel minden hulyesegen:-D
    engem is meg szokott lepni, hogy egy napba mi minden bele tud ferni, ha az ember ertelemsen akarja eltolteni:-)
    tegnap pl egesz nap, 9-tol 8-ig zh-t irattam/javitottam, ekes bizonyiteka a tok felesleges napnak;-)

    VálaszTörlés
  4. Igen, de nálatok biztos mindig minden a helyén van:) Én soha nem tudom elérni ezt az állapotot, pedig mindig görcsölök rajta.
    Éppen most nézegettem a kollázst, amit felraktam a családi blogra: látszik az állandó káosz. És ez jellemezni is fog minket, amíg hatan lakunk 74 m2-en, vagy legalább a legkisebb gyerek is betölti a 16-ot:) Amimár csak röpke 15 év:)))

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails