2009. máj. 19.

Hogy mi mindenre jó a net....


Hát, ezt most nem fogom felsorolni.. : D De számomra az egyik legnagyszerűbb funkciója, hogy - ha csak virtuálisan is- de összeköt számos hasonló érdeklődésű, érdekes, értékes emberrel. A közvetlen környezetemben legfeljebb infantilis csodabogárnak gondolnak a hebehurgya hobbim miatt.. de legalább már tudom, nem vagyok egyedül a mániáimmal.. :D

Szóóóval, a neten lehet ismeretségeket (sőt, megkockáztatom, barátságokat) kötni hasonszőrűekkel, lehet technikákat tanulni, trükköket ellesni, inspirálódni, csetelni, segítséget kérni... De hogy a segítségkérésből direkt inspiráció szülessen... Nah, nekem még ilyen nem volt.. : D

Most viszont ez történt: pár hete cseten kértem segítséget Amotae-től egy rég dédelgetett project, aLaminaria elkezdéséhez. Egy kedves, segítőkész, érdekes lányt ismertem meg a személyében- érdemes megnézni a blogját is, sok gyönyörűséget készít , s hogy milyen tempóban, azt elképzelni sem tudom, nekem egy havi terméséhez nem lenne elég egy élet.. :D Miközbn beszélgettünk, valami olyan (jó értelemben vett) megszállottságot éreztem ki a soraiból, hogy rögtön eszembe jutott róla egy pár éve látott kis animációs filmecske.. (Bocs, Éva.. :D)
Aztán a babákra terelődött a szó, és már ki is pattant a fejemből a következő Fanni-angyalom. :D Nem is kellett hozzá sok idő, hogy elkészüljön, annyira egyben láttam magam előtt.

Még nem tudom, kész van-e.. Egyelőre nem akartam rögzíteni a kezében a tűket, hogy a kötés ne takarja fotózás közben a babát, de most már nem vagyok benne biztos, egyáltalán fixre akarom-e.. És neki direkt nincs szája... Még gondolkodom rajta, kell-e egyáltalán. :)
(Több kép a Flickr-en)

És mi mindenre jó még a net? A kis videót hiába kerestem, már nem volt meg... Ledanna viszont pár nappal később teljesen véletlenül belebotlott, és közölte is a blogján... Ilyenek a véletlenek.. :D

12 megjegyzés:

  1. Oh, istenem... ez a baba!... Jaj, de édes-gyönyörű-kedves-aranyos!!!

    És annyi szépet írtál rólam, hogy a végén még én is elhiszem ezeket magamról...

    VálaszTörlés
  2. :D Ahha.. avideót még nem láttad.. :D
    Mit gondolsz, utazna egy nagyot? ;)

    VálaszTörlés
  3. És látom a pöttyös anyagot:)))
    Mindennap benéztem hozzád, hátha a gyorsolvasó véletlenül nem mutatott téged:D

    Jóóó lett nagyon!

    VálaszTörlés
  4. Jajjjj, ez eszméletlen jó lett! :o)) Teljesen egész így, meló közben! :o)
    Ő is icipicike... szóval valódi Fanny-angyal méret?

    VálaszTörlés
  5. Hidd is el Eva, ram is nagy hatassal van a kotes iranti lelkesedesed, a segitsegrol nem szolva:-)
    A baba nagyon jo lett!!!!!!
    Annyira szeretem ezt az arcot es hajat egyutt. Talan a ruhaja tul elegans es jol szabott, de csak hogy kotozkodjek:-)

    VálaszTörlés
  6. A ruhája is pont jó! Olyan Elizabeth Bennetes :D

    VálaszTörlés
  7. A haja meg a ruhája a kedvencem, nagyon édes lett!

    VálaszTörlés
  8. Hát, ez a ruhácska. (sóhaj) Van még mit tanulnom...

    VálaszTörlés
  9. Hát ez a baba...! Nagyon édes lett! És kaptam is egy ötletet egy macimhoz...:) Köszi az inspirációt!
    És most láttam, h rajta vagyok a listádon... Köszönöm!

    VálaszTörlés
  10. Meseszép baba, Évi meg tényleg aranyos:)

    VálaszTörlés
  11. :-D nekem is az a video jutott eszembe tegnap,amikor megláttam a babáson.A kötés megszállottjainak kis tipp-topp őrangyalkája...

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm mindenkinek.. :D A képen sajna, nem látszik jól, nem tudom, kitűnt-e egyáltalán a "poén": szóval a lényeg az, hogy a baba a hajából köti a szegélyt.. :D

    Az austeni divat valóban nagy hatással van rám.. :D Judit, ez a ruha annyira egyszerű, hogy 0 varrástudással is neki lehet állni.. :D Kriszta, épp ezért nem is tudom, hogy lehetne kevésbé elegáns.. vagy Te mi másra gondolnál? (talán még anyagválasztással lehetett volna valamit variálni, de nem akartam, hogy nagyon beszürküljön.. :D)

    Eri, az olvasólistámon rajta van az, aki engem érdekel, a bloglistán meg az, akit másnak is ajánlok.. :D Majd szólsz, ha kész a maci? Kíváncsi vagyok.. :D

    Camea, igen, ő is picike, most megmértem, 14,5 cm. (Nem is olyan pici...)

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails