2009. jún. 18.

Fanni kertészkedik



Elfogytak az elővarrt Fannik, így hétfőn megint géppel varrtam pár ufót. Ez azért kényelmes, mert ha eszembe jut egy ötlet, már nem kell vacakolnom az alappal- egyszerűen csak arcot, ruhát adok neki és kész. Pont az ilyen türelmetleneknek való módszer! :)
Persze nem bírtam ki, rögtön meg is kellett csinálnom egyet. A méret ugyan maradt a régi (14 cm), de szinte minden testrészét átrajzoltam... de ezzel sem vagyok megelégedve igazán... valami még hiányzik.

Amúgy semmi különös - egyszerű haj, egyszerű ruha - még ujja sincs a nagy kánikulában, a kezében locsolókanna- ismerkedésem a filccel. (hm.. nem lesz felhőtlen a kapcsolat, már most látom...) Ha egy kis türelmet tanulok majd, s addig el nem kél ő is, készítek róla majd képeket kertészkedés közben is.. :D

14 megjegyzés:

  1. Nagyon bájoska!
    Szép a ruha...

    VálaszTörlés
  2. Mi baj van a filccel? Aranyos lett a kiskanna! Ugyan ebből a lilából még kiscipőt is el tudok képzelni neki.
    Ne add fel tényleg szép!

    VálaszTörlés
  3. ÍÍÍÍmááááádoooooom! Nagyon édes!Nagyo jó a stílus a Fanni babáidnak.

    VálaszTörlés
  4. A baba is nagyon tetszik, de a ruháktól vagyok teljesen elájulva. Ha egyszer találkozunk, légyszi mutasd meg hogyan varrod. :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm lányok! :D Rilla, egy pillanatra én is elcsábultam cipőügyben, de aztán észhez térítettem magam: bár nem miniatűr, de elég pici a baba, kb. ujjbegynyi cipőt kellene neki varrni... de.. lehet, mégis megpróbálom.. :D

    Judit, ha egyszer sikerül találkozni, nagyon szívesen.. :D Sokkal egyszerűbb, mintsem gondolnád.. :D

    VálaszTörlés
  6. Nagyon aranyos ez a baba, a ruhája meg úgy tökéletes ahogy van! Nagyon szerettem egyik előző babádon a nevetőráncokat, szerintem kertészkedés közben azok is előbújnak legtöbbször! :)

    VálaszTörlés
  7. Nekem a színek hiányoznak róla. Esetleg a hajába valami konty-féleség oldalra.
    Egyébként meg úgy jó, ahogy van!:)))

    VálaszTörlés
  8. Nem értem, mi a bajod vele... lehet, hogy egy mosolyka hiányzik, csak legalább jelzésszerűen, mert így most olyan, mint a nagyfiam, mikor "rákényszerítem", hogy locsoljon nekem... De tényleg csodaszép! kedvet kapok tőle én is, olyan rég varrtam már babát...

    VálaszTörlés
  9. Szia! Mostanában kicsit lemaradok a bejegyzésekről (már a sajátomról is:-) Nagyon helyes kis babci lett. Így tovább:-))

    VálaszTörlés
  10. nekem nagyon tetszik ez a baba!

    VálaszTörlés
  11. I like her little face!!!

    Have a nice week,
    Maureen

    VálaszTörlés
  12. Szépek a babáid. azt hiszem ez a kedvencem. :)

    VálaszTörlés
  13. Szia Andrea! Köszönöm a dicséretet. :)

    Hűha, nyáron eléggé udvariatlan voltam, ennyi kedves szót válasz nélkül hagytam.. mindenesetre így, fél év távlatában is nagyon jól estek a szavaitok. :))

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails