2009. jún. 9.

Mint a szivárvány színei....

(fotó: Flikcr-ről)

Ezúttal nem valami érdekes postról lesz szó...csak magamról írok.. :p
Kiseri és Ejjkukk (köszönöm, hogy gondoltatok rám.. :D) hívtak egy "7 dolgot magamról" típusú játékra, tehát következik hét - talán nem olyan triviális (és még vállalható.. :D) dolog rólam...
Hogy a címhez a hetesen kívül több köze is legyen a postnak, a színmániámról írok.. :D

1. Színmánia: míg legtöbb nő táskákért és cipőkért rajong, én a színekért... Imádom csak úgy nézni őket.... pl. a festékkeverők kártyáin; sajna méregdrágák- de kettőt már így is sikerült beszereznem..

2. A színárnyalatokra nagyon kényes vagyok: az esküvői meghívónk papírjának színét egy hatalmas pakli bézs és krém kártyagyűjteményből választottam ki... khm.. a másodikból, mert az elsőben egy sem tetszett.. (Férjem és a meghívókat készítő barátunk szerint mind egyforma volt.. :P)

3. A szeptemberi sulikezdést megelőző bevásárlási láz mindig elkap.. nem bírok hazamenni egy újabb színesceruza készlet nélkül... én nem a cipőket halmozom, hanem a ceruzákat.

4. Az utóbbi időben ez a harácsolási vágy némiképp megfékeződött: ennek egyetlen oka, hogy a Százhúszdarabos Színes Művészceruza-készletre hajtok... :D A férjem azt mondta, ha ki tudom mondani a nevét, megkapom.. :D (Aki ismer tudja, hogy enyhén selypegek, így ez egy elég gonosz kitétel, de szerintem ha már túlleszünk az extrém kiadásokon, biztos kapok ilyet..) Akkor majd a többit elajándékozom az ovinak, és csak egy gyönyörűséges készletem lesz...
Mikor a házunk miatt építészhez jártunk, neki bezzeg volt, és meg is mutatta (hihetetlen! egyet sem használt még belőle!!) : azon a megbeszélésen nem is csináltam mást csak a félkész tervünket színezgettem... :D Persze, nem találtam meg minden árnyalatot.. lehet, hogy mégsem dobom ki a többi színesem? Vagy át kellene térnem a festékekre?? :)

5. Az egyetemen a szövettani metszetek ábrázolásához egy piros és egy kék ceruzát javasoltak. Én 7 féle lilával és 5 rózsaszínnel rajzoltam le a metszeteket. Vizsgaidőszakban a fél kolesz az én füzetemből készült.. :D

6. A szekrényemben a ruhák is színárnyalatok szerint vannak elrendezve.. persze többszöri ki- és bepakolás után már csak színcsoportokként.. ha az állapot már tűrhetetlenül kaotikus, újra rendezem.. :D
Miután összeköltöztem a férjemmel, megkétszereződött a szekrényrendezési lehetőségeim száma... miután megszülettek a gyerekeim, örülök, ha a ruhák egyáltalán a szekrényben vannak... :D

7. Ezek után a kedvenc színeim: a szürke és a barna. Unalmas? És a tejeskávé, taupe, anthracit, kagylószürke? Imádom őket!! Jah, és a vörösnek egy bizonyos árnyalata: az, amelyikre a valódi bőr cipőket és táskákat festik.. ja, tényleg! Akkor én is cipő és táskamániás vagyok!! :D

A hét ember, akiről én szeretnék 7 dologgal többet megtudni: Katafolt, Ahama, Szömörce, Helen, Kaoka, Patchwitch és a Hétszépségű Királylány... :D

18 megjegyzés:

  1. Ez jó volt.
    Akkor te biztos megérted, hogy amikor egyszer a keresztanyukám iskolakezdési támogatási csekket kapott és nekem adta, hogy kezdjek vele valamit, akkor mind a 10000 forintból művészceruzákat vettem.
    Tudom, hogy sok értelmes dologra költhettem volna, de ezekre vágytam. :))

    VálaszTörlés
  2. ez tok jo volt!!!
    azon gondolkodtam van-e nekem `maniam`:-) de nem talaltam:-D
    A ruhak szin szerinti rakasa egyebkent allati jo otlet!!!

    VálaszTörlés
  3. Jól elbújtál a színek mögé,akarom mondani,közé :-).
    Olyan színmintám nekem is van,de mindig a lányom szobájában kell keresnem-vele nem szabad papírboltba menni,mindent megvenne,ami ott kapható.
    Hoppá,valamikor írtam már ilyen hetet,vagy ez csak déja vu ?Most nagy a kísértés,hogy visszakeressek rá,de érdekesebb lenne,ha újat írnék
    és azt vetném össze a régivel.Köszi !

    VálaszTörlés
  4. Hát az már biztos, hogy nem vagy egy szürke kisegér...:D
    Nagyon aranyos volt az egész, köszönöm, hogy belenézhettünk a szivárványodba...!

    VálaszTörlés
  5. A teljes RAL-skálát egyben akarod, vagy elég egy-két sor belőle? Mert párat csórhatok a barkácsáruházakból... :)

    Egy komplett ral-skálára már én is régóta vágyom. Felszabdalnám és felragasztanám egy hatalmas falrészre az egészet. :)

    Ruharendezés, és annak visszaszorulása tetszett. :DDD

    VálaszTörlés
  6. Jé! Rám? :)
    Meglepődtem :))

    Nekem is vannak mániáim, de most nem fogok olyat írni. Olyat már egyszer írtam. Azt hiszem :D

    VálaszTörlés
  7. :) Köszönöm. A szeptemberi láz engem is mindig elkap, de engem tanulási hóbort címén. :?)

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok! :) Évikém, köszi, színsoraim már nekem is vannak, de ha "gondolok egy színre", a teljesből szeretnék mazsolázni (csak hogy magamnak és másoknak is megnehezítsem a dolgát.. :P) Perpill egy NCS skálát sikerült megkaparintanom, sajna, csak átmenetileg- most ebből választom a festékszíneket.. Szekrény: igen, biztos vagyok benne, hogy te ezt tökéletesen megérted.. :D

    Férc, de jó, Neked akkor már a készlet negyede megvan.. :) Én is gondoltam rá, elkezdem venni őket egyesével, de akkor hol a szépséges -pontjó-fadoboz?? :)

    Kriszta, szerintem mindenkinek van mániája, legfeljebb nem elég fejlett az önkritikája.. :PP (Jó, ezt pont Rád nem igaz.. de azért biztosan van valami... :))

    Katafolt- az egy másik játék volt... biztos lesz még 7 valami... :)

    Kao, tanulási hóbort? :)

    VálaszTörlés
  9. Helen, mindig olyan jókedvű leszek, ha az avatarodra nézek.. :D

    VálaszTörlés
  10. ... azt hiszem neked még sok ilyen 7-es játék kellene, hogy megismerhető legyél... ez csak egy aprócska szelet volt Belőled, de valóban nagyon érdekes és izgalmas! ;)
    ... és köszönöm a játékba való invitálást. :o)

    VálaszTörlés
  11. Az avatarom magad miatt szereted :))

    VálaszTörlés
  12. Jaj, nem!!! Hanem mert jó látni, hogy Te is szereted! :)

    Camea, asszem, ezt sokakról (pl Rólad) el lehetne mondani.. :)

    VálaszTörlés
  13. Én szeretem, mert ő ő. És kész. Te viszont a teremtője vagy :) És ez szintén nagyon erős kötelék :) Örökké hálás leszek érte neked!

    VálaszTörlés
  14. na pont ez a baj, mindenkinek van, kellene legyen es nekem nincs:-(... :-D

    VálaszTörlés
  15. Krisztám, majd ha rajtakaplak, szólok, jó? ;D

    VálaszTörlés
  16. En pedig nagyon halas leszek (nem vicc!!):-D

    VálaszTörlés
  17. A színek számomra is nagyon fontosak, na meg az illatok is!
    Vacskamati légyszi nézz be hozzám, kíváncsi lennék a véleményedre, elindítottál egy lavinát bennem! Hála érte! :)

    VálaszTörlés
  18. Igen, akkor szinte minden érdel és forgatom a régi könyveimet. :) Imádom az ápisz illatát és a ceruzákét különösen. :)Aztán rájövök, hogy, lekéstem, elment a vonat. :)

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails