2009. júl. 2.

UFO lista

UFO, azaz UnFinished Objects. Kerékkötők, limlomok, lelkiismeret-furdalás-okozók.
Mert elkezdem, lelkes vagyok, be is fejezném, de a gyerekek nem halhatnak éhen, az se lenne baj, ha lenne mit felvenni, és nem játéktengeren kellene átgyalogolni a lakás egyik végéből a másikba. Szóval projectek jegelve. Aztán jön a következő isteni szikra, nagy kedv, lendület.. dehát enni minden nap kell... Ilyen a hétköznapok ördögi köre... :D
És így gyűlnek az én kis UFÓim.

Nemsokára költözünk. Jó lenne minél kevesebb kacatot vinni... Addig tehát újabb félig megkezdett cuccok nem születhetnek, viszont jó lenne a régieket felszámolni. Itt a listájuk- talán ha nyilvánosságra hozom, az nagyobb motiváló erő a befejezésükre:

- Helen kötős szütyőjének bélése, hogy végre utazhasson már Fanni is...
- 3 picuri mohairmackó (egyet összeállítani, kettőt tömni is kell)
- Flóráim ruhatára (mert Flórából 3 van, de ruha csak egy készült még el)
- Flóri befejezése (haj, és a maradék végtagok, meg a ruha... )
- Eliza haja és ruhája
- Laminaria vállkendő
- Kata fehér bolerója

UFO LIST

These are my UnFinished Object, which ones I loved to make, but I simply haven't enough time to finish them... Then came newer and newer idea, as newer and newer UFOs born.. They are just clutter in their actual form, they cause me remorse, they block me to start a new project.. I finish with them now!! :D

They are the following:
- a knitting bag for Helen
- three mini bears
- clothes for my Flora dolls
- finish Flori (the boy-Flora doll)
- finish Elisa doll
- and 2 knitting projects: a Laminaria
- and a little white bolero for Katie

4 megjegyzés:

  1. ez jo, tegnap este, azzal fekudtem le, hogy akkor ma ufotlanitas lesz:-) hulyeseg, mert nemelyik akar 10 percig is tart, hogy befejezzem, de megsem kerult sor ra. Szoval hajra!!!
    ja nekem az meg segit, hogy egy dobozban tartom oket es mikor fogynak latvanyos:-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon frappánsan megfogalmaztad az Ufókat! Jaj,ne is mondd!!Nekem is rendet kellene tennem kissé magam körül,ez fontos a lelkemnek is!
    Költöztök vissza??????Hurrá!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Szép lista!
    Az ufó gyüjtést én kifejezetten szeretem ( mi pucérkáknak hívjuk őket), ha kedvem van varrok 5-6 darabot, és csak összeállítom. Se szeme se haja, ha jön az ihlet akkor befejezem.

    A mohair macikra nagyon kíváncsi vagyok, még sosem kötöttem állatkát, pedig már tavaly vettem fonalat egy vörös macskának.

    Költöztök?! Az jó!
    Sok dobozt, a kipakoláshoz meg türelmet kívánok!

    VálaszTörlés
  4. jó ötlet! az a baj, nálam az ufo lista is egy újabb ufo listára kerülne :)) sosincs vége. sok sikert!!

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails