2009. aug. 4.

Dilemma / Heeelp!



Nem tudok dűlőre jutni.. az eddigi virágokat tegnap újra leradíroztam- s most már mindenhol virágokat nézek, hátha bejön valamelyik: Mindenhol = a gyerekek ruháin, neten, mesekönyvekben, tapétákon... szóval ahol előfordulhat bármi, amiből ötletet lehet meríteni.
Tudjátok, hogy van ez, ha valamibe nagyon beleássa magát az ember, egy idő után már nem tud objektíven dönteni- de most nincs időm várni, míg leülepszenek a dolgok.

A lányok Mesebolt c. verseskötetéből néztem ki Lukács Kató néhány virágos illusztrációját- alapjáraton nem vagyok oda a stílusáért, túl harsánynak érzem, de talán a növények jók lennének... Csak pont a harsányság és túlzsúfoltság miatt aggódom, nem szeretném, ha a lányok nyugtalanítónak tartanák a szobát.



Bár megfogadtam, nem fogom túllihegni a dolgot, úgy tűnik mégis.. Photoshopban próbáltam belefirkálni a terveket a kész festésbe, de még így sem tudom eldönteni, nem sok-e. A virágok Kata rácsos kiságya mögé kerülnek majd..



Persze semmi sem színhelyes meg kézzel más, mint egérrel rajzolni stb.. de azért mégis... Ti mit gondoltok?

S hogy ne mindig csak nyüszögjek itten: tegnap egy kedves kis élmény ért, míg radírozgattam, észrevettem, hogy a pillangó és a szitakötő közé betelepedett egy türkiz kis igazi pille- szemmel láthatóan jól érezte magát a társaságban, mert mikor este eljöttünk, még mindig ott pihent.. :)

As I wrote I have difficulty about choosing the flowers and the matching colours, so I played a bit with Photoshop.. But I'm still in doubt if it would be OK, I don't want to make the room too messy and too bright...

8 megjegyzés:

  1. Szeritem jók lennének ezek a színek, nem lenne túl harsány, csak én picit távolabb raknám őket, nem zsúffolnám őket össze, picit levegősebben helyezném el őket. Mondom szerintem, de talán a nagyobbik lánykád már tud véleményt is mondani, milyen szobát szeretne...

    VálaszTörlés
  2. A maci olyan helyes, meg hangsúlyos is. Nem kell ide sok virág.

    VálaszTörlés
  3. it looks beautiful!

    Sending you greetings from South Australia
    Cee

    VálaszTörlés
  4. Szerintem se zsúfold így össze őket, és egyszeűeket választanék, mint a harangvirág. A kisvakond sorozat néhány részében egészen szépek vannak.

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    A www.findamuralist.com -on nagyon nagyon sok gyerekes mintha van fent. Hátha segít. ;) Én onnan puskáztam. :P

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Nálunk Pásztohy Panka sk. fal van, szerintem az ő virágai, növényei elég egyszerűek (Csiribí és Panka sorozat)
    Amúgy szerintem is a kevés a több lehet alapon, ha még teheted, húzd szét egymástól a virágokat, vagy a különböző magasságukon variálj. Jó munkát:-))))

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm a tanácsokat csajok! A relatív zsúfoltságnak oka van: ettől jobbra szekrények lennének; tulképp Kata ágya mögötti részre terveztem a virágokat- persze csak szemre rajzoltam pont oda, nincs kimérve, de remélem, nem tévedek nagyot.. :)

    Kriszta, jaaaa.. úgy könnyű.. :P Én is néztem Panka szép grafikáit, az inspirációba is belevettem (ahogy a Kisvakond virágaival is régóta szemezek már) , de valahogy úgy érzem, ennél kissé kevésbé modern, stilizált dolgot szeretnék: ami nem túldíszített-részletezett, de azért eléggé filigrán. Tegnap este bele is vágtam végül, remélem, ma rendesek lesznek a lányaim és hagyják, hogy be is fejezzem.. :)

    Monee, köszi a linket, én is puskáztam volna (végülis itthon találtam meg a legjobb verziót.. :D) , de ilyen jó forrást nem találtam.. A Te faladat meg lehet nézni valahol?

    Hi Cee, good to se you here again! :D

    VálaszTörlés
  8. Én csak most értem ide...a fáramaci nagyon tetszik!
    Én a stilizáltabb virágokra szavaznék, pl. a tulipánra, de valszínűleg elfogult vagyok irányukban.

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails