2009. aug. 1.

Itt tartok/ In progress



Ma reggel itt folytattam.... Aki a tegnapi képeket látta, annak biztosan egyértelmű, hogy leginkább a Vattacukorhajú falfestményére támaszkodtam. Mivel én nem vagyok művész, adott téma képi megjelenítése sem annyira egyszerű feladat; most csak lustán másoltam (mert annnnyira tetszett.. s Sára abban a pillanatban, ahogy meglátta, rögtön fára mászó macit akart..)


Amit egy festőművész a kisujjából kiráz, azzal (ehm.. ahhoz némiképp hasonlóval) én jó sokat bénáztam: színválasztás, színkeverés, árnyalás, ecsetkezelés... Még szerencse, hogy az amatőrök lelkes tudatlanságával vágtam bele.. A napi penzum végére itt tartottam:


Ezen a falon - bár még csak halványan látszik- süni lesz almával, virág, méhecske, gomba... (A többi szekrény- mint másutt is az üresen maradó felületek..)






A virágok Kata ágya felett fognak kikandikálni...





Jó nagyseggűre sikeredett a maci.... :P Hiába, aki folyton méz után koslat.. :D



Aktuális kedvenc.. még arcpírt, szájat kap majd...



Eddig nagyjából egyszerű volt a helyzet... A fák zöldek, az ég kék... De most kreatívnak kellene lennem, ehelyett viszont inkább tanácstalan vagyok... Milyenek legyenek a virágok? A második harangvirágos képen talán látszik a ceruzával felrajzolt vázlat- nah, ezek nem tetszenek... :PP Milyen színűek legyenek a pillangók (pláne a szárny szegélyével vagyok gondban...) és a madár? Nem akarnék túl sötétet, se túl tiritarkát, viszont a lehetőségeimet erősen behatárolja az a hat alapszín, amiből (kontárként) keverhetek.. Akinek van jó tippje, nem bánnám, ha leírná... Hátha jön egy isteni szikra.. :)

Jövő héten nyaralásszerűség.. addigra jó lenne befejezni...

This is the current state of the girls' room. My favorite is the dragonfly at the moment.. :D
I had plenty of difficulty because of my verdancy at painting with the methods, colours and shades and now I have perplexity at choosing colours for the flowers and butterflies. Do you have any good suggestions? :)

18 megjegyzés:

  1. Azért nem kell szerénykedned, tök jól rajzolsz te is:).
    Igazán különleges lesz a gyerekszobátok (bár én már kicsit belezavarodtam, hogy most hova is költöztök :)P), nagyon tetszik a választott stílus.
    Egyre kell sztem vigyáznod, a hangsúlyos fal mellett a bútorokkal, kiegészítőkkel és játékokkal ne váljon vizuálisan zsúfolttá a szoba.

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon-nagyon jó lett!
    Nekem a Te macid sokkal jobban tetszik.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon ügyes vagy. Meg bátor. Én sosem mernék nekiállni a falnak. Pedig egyszer nagyon kipróbálnám. :)

    VálaszTörlés
  4. Eszméletlen jó! Bájosak a figurák, és igazán szépen festetted meg! :) Többször festettünk mát mintát falra, ezért tudom, hogy nemkönnyű műfaj.

    VálaszTörlés
  5. Hú, ez nagy jó lesz. Tavaly én is csináltam a lányom szobájába, de nem voltan ilyen bátor, leragadtam a virágoknál, méhekné, pillangóknál és más hasonló apró lényeknél: http://community.webshots.com/user/CsillaLilla. További jó munkát és már kiváncsi vagyok a végeredményre.

    VálaszTörlés
  6. Wow, nagyon ügyes vagy!!! Én is csak kacérkodom a gondolattal, de kipróbálni nem merném :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon klasszul alakul, nem kell szerénykedni! A maci meg kerekhátsósan igazi maci!

    Én a virágokat valósághű színekre festeném, és a pillangókat fejezném be utoljára olyan színnel, ami még hiányzik az összképből.

    És Ahama intelmére figyelj, mert én bizony a mi gyerekszobánkat annak idején kicsit túllihegtem :-), bár téged nem biztos, hogy fenyeget majd ez a veszély.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon hangulatos lesz! Ne szerénykedj, igazán nagyon ügyes vagy. Egyszer már csináltam egy vízalatti világot a lányszobám egyik falára és tapasztalatból tudom, hogy bizony nem egyszerű feladat, nagyon nem. Szóval, minden elismerésem!

    VálaszTörlés
  9. Szerintem a halvány lila és a világos kék még nem túl rikitó,de még virág szinek.Igy elég nehéz hozzá szólni,"élőben" biztosan más.Ne aggódj szép lesz!Minden elismerésem hogy bele mertél vágni!

    VálaszTörlés
  10. Húha, ez jó nagy munka! Én a virágok színét ahhoz igazítanám, hogy milyen a többi textil a szobában.
    A pillangók szárnyának szélét meg a szárny színében csak sötétebb árnyalatban. Csinálnám, ha... de én sose mernék belefogni. :D

    VálaszTörlés
  11. hűűű, nem vagy semmi, kreatív anyuka! és a maci teljesen helyes, és pont jó a feneke (szerintem :) )

    hajráááá!

    én mindent narancssárgára festenék :P

    VálaszTörlés
  12. Állam le.... Azta.....
    Én nem tududom miért, de a szitakötő az nagyon tetszik.
    Nagyon ügyes vagy!
    És fantasztikusak a színek is.

    VálaszTörlés
  13. Én a pillangó szárnyát sötétebb rózsaszínre festeném:)

    VálaszTörlés
  14. Nem szeretnék álszerénynek tűnni, tudom, hogy "elég jól" rajzolok, csak épp pont az a (nem is olyan) kis plusz hiányzik.. ;D
    De ezt nem panaszképp írom, hisz végső soron a festéssel, grafikával hosszú távon nem akarok semmit kezdeni, amire szükségem van, jól ellavírozok így... inkább csak a bizonyítványomat magyarázom, amiért nem egy eredeti elképzelést valósítottam meg.. :P

    Köszönöm a tippeket, a lányok bútorai fehérek, mindössze egy polcos elem lesz, arra is kosarakat/dobozokat tervezek a játékoknak, plusz a könyvek és csak néhány baba maradhat... Anyahajó a textilekhez hangolni jó ötlet, perpill egy barackszín függönyünk van a készleten, mi használható lesz ezentúl is, szerintem az egyik pille olyan lesz.. :)

    Panka, köszi neked is, a sötét rózsaszín volt nekem is az egyik tippem.. :D

    Csilla, de jó, hogy megmutattad a gyerekszobátokat, én meg pont a virágokkal küszködöm már két napja.. sehogy sem akar igazi lenni.. :S

    Néma.. :D Lesz narancssárga is... De hogy minden??! A narancs energetizáló szín.. ha belegondolok, hogy lenne itthon két hyperpörgős mini-Némám... Húhha... na, lehet attól becsavarodnék.. :DDD

    Judit: nem is gondolnád, milyen jól fed a fehér diszperzit... csak bátran- legfeljebb egy sikertelen kísérlet után újra fehér lesz a fal (én is ebből indultam ki: mondtam a festőnek, kezdjen a gyerekszobával, aztán lehet, ott is fogja befejezni a melót.. :D)

    VálaszTörlés
  15. Szia!

    Azt szeretném kérdezni, hogy milyen fesékkel festesz? Diszperzit + szinező?

    Köszi!
    Monee

    VálaszTörlés
  16. Szia Monee, az ég színét és a fűzöldet számítógéppel kevertettem, de a többihez igen, Aqua Kolor színezőket használok, fehér diszperzitet és a többi szobából megmaradt falfestékeket (kávé, krém és szépia - nagyon szépen antikolja az amúgy eléggé erős alapszíneket.)

    VálaszTörlés
  17. Az hogy szepen rajzolsz nem kerdes! De nekem is inkabb a bator jutott eszembe. Ebbol latszik, hogy mennyire maskepp jar az agyunk. En pl egyszinu szobat csinalok es aprankent kiegeszitok, hogy tenyleg jok legyenek egyutt. Mindig csodaltam azokat akik `keszre` tudnak egy lakast csinalni.

    VálaszTörlés
  18. Oh, hát nem bátor a bányaló, csak vak.. :)

    Én is úgy szoktam, ahogy Te is írtad, cipeltem magammal egy darabka parkettát meg tapétát, meg egy fecni függönyt és a fél lakást, ha valamit hozzá akartam vásárolni.. :D Aztán mégis volt, hogy félresikerült.. :P

    Most hirtelen sok döntést kellett egyszerre hoznom, s ez egy kicsit meggondolatlanná tett.. :D (Megjegyzem, már most látszik, lettek rossz döntések is..) A gyerekszoba végülis nem volt akkora kockázat, hisz már volt korábbról egy jól bevált verzió, ha a falfestés nem jön be, egyszerűen visszatapétáztatom.. S ez úgyis max. 3-5 évre szól, addigra ki tudjuk alakítani talán a gyerekek saját szobáit az emeleten. Sokkal nagyobb para pl. a fürőszoba vagy a lépcső.. utóbbi pl. vélhetően egy életre szól, de a fürdőt sem veri szét évente az ember... :)

    Ahama, a kérdésedre nem válaszoltam még: apósomék 30 éve épült házában laktunk 6 évig- tavaly megvásároltuk, s most átépítjük, felújítjuk- gyakorlatilag a csupasz téglafalaktól kezdve..

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails