2009. szept. 14.

Még mindig képek, még mindig házátalakítás...

Bár a párom jövő hétre - meglehetősen optimistán (naivan?)- már szabit vett ki a költözéshez, még rengeteg ponton alkalmatlan a házunk a bentlakásra.. A csempéhez utólagosan rendelt pót-bordűr már négy hete nem tud megjönni.. :( Elvileg ma szerelik fel az ajtókat és (végre valahára) a konyhaszekrény ajtóit is..

Ez az a lélektani pont, amikor már ott tartunk, hogy mindenmindegy, csak haladjuk!
Hétvégén pl. a parketta színéről kellett döntenünk. (A régi parkettát szedettük fel és rakattuk vissza újra..) Mivel másutt már megjelent fában ez a szín, a füstölt tölgy mellett döntöttünk.

Aha, de milyen döntés volt...! A parkettás hozott KÉT!! festékmintát, felkente, válasszunk... Nincs több? Férj: NINCS!!! Jó, akkor legyen ez... Kb.két perc az egész, felkenéssel együtt... (Ez a mindenmindegy szindróma..) Nálamnormál esetben kb. 8-10 minta megtekintése és mindenhez hozzápróbálása után kb. 1 hét kell, hogy döntsek.. Most már mindegy.. :D

És a döntés eredménye? Kaptatok már húsvétkor vödörnyi jeges vizet a nyakatokba? :D



Itt egy kép arról, milyen volt a parketta felcsiszolva- ugye szép? :)
(Azt azért sajnálom, hogy nem készítettünk róla felszedés előtt: ujjnyi rések benne, tele karcolással és RONDA MÉZSÁRGA FÉNYES lakkozással- képzeljétek el, lécci.. :D)
Mikor mentem ellenőrizni az embereket, nappaliba lépve ez a kép fogadott... Hát még nem pácoltak? De... a hálót... Megyek át a hálóba...



Nah, itt kell hozzáképzelni a jegesvizet a nyakba.. Kb. ilyen volt az első reakcióm, mikor megláttam a parkettát.. (Aki esetleg nincs tisztában festéstechnikai dolgokkal, annak mondom, a pácot NEM lehet visszaszedni/csiszolni vagy akármizni...) Kimentem egy kicsit friss levegőt szívni (ha már egyszer nem cigizem.. :D) ... aztán vissza a hálóba.... Már egy kicsit jobban tetszett... Gondolgondolgondol... Végül kitaláltam (a munkások nagy örömére persze), ugyan, kenjék már át a másik páccal is (kellett nekik két mintát hozniuk), amitől a világos részek mélyebbek, a feketék kissé élénkebbek lettek. Így már kifejezetten tetszik, de azért a családnak (egy generációval fölfelé) még kell idő hozzá, hogy megszokják.. :D (sajna, a végső állapotról még nem tudok fotót mutatni, mert egy réteg szaténfényű lakkra még várnunk kell...)

HOUSE RENOVATION AT THE FINISH - This is our old-new hardwood flooring with a smoked oak painting... It was shocking at the first sight... :D Now it was getting re-painted with another paint and it became a bit deeper and brighter colour. (No pics yet..)

6 megjegyzés:

  1. Hát így elsőre tényleg hidegzuhany. Ehhez stílusában összekomponált bútorok-kárpitok kellenek. Akkor különlegessé tud válni.
    Nálam mondjuk a mézsárga fa sem kizáró tényező. :-)

    VálaszTörlés
  2. Nekem először vmi skandináv stílus ugrott be,de elsőre tényleg meglepő.

    VálaszTörlés
  3. Én végül azzal nyugtattam meg magam, hogy végiglapoztam az összes elmentett hálószoba és nappali fotót, amit lementettem, és 90%-ban ment hozzájuk.. szerintem elég countrys ..és elég modern.. :D Most már megkapta a végső fényezést és így nagyon szép lett- a férjem egyenesen bele van szerelmesedve..

    VálaszTörlés
  4. Mikor annak idején lerakták a földszinti kőlapokat kórházban voltam. Amikor hazaérkeztem az ájulás kerülgetett, na nem a betegségtől, a látványtól. Olyan zavaros és durva volt az egész. Mára szelid, barátságos, szeretem. :))

    VálaszTörlés
  5. Maple, hasonló folyamatok zajlottak le bennünk is, igaz, mi rá is segítettünk, hogy jobban tetsszen a végeredmény.. :)

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails