2009. nov. 17.

Jippííí!!!


A korábban mutatott Flóra babám és a mostani Fannim iparművészeti zsűrizésen volt. (Csak titokban tartottam, mert úgy gondoltam, ugyan nincs abban semmi szégyellnivaló, ha nem sikerül, de azért mégis van..) De SIKERÜLT!!! Sajna, a véleményezésen nem lehettem ott, de a művház szervezője szerint nagyon tetszett a zsűrinek- azt mondták, ritkán találkoznak ilyen karakteres, kidolgozott babákkal. Belepirultam. :D



Jövő héttől januárig Adventi kiállításon lesznek láthatóak, ha esetleg Fehérváron jártok és lenne kedvetek megnézni őket... : )

22 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy elsőként gratulálhatok neked! Nem is csoda, hogy méltatták a babád kedves tulajdonságait. A fejlődés, amit ezen a téren (is) mutattál, nagyon látványos.
    A férjem jár Fehérváron többször is, de azt hiszem nem ő lesz a megbízott kémszemély.

    VálaszTörlés
  2. Gratula!!!

    Naná, hogy van kedvem megnézni!!!! Hol lesz pontosan????

    VálaszTörlés
  3. Még szép ,hogy sikerült :-D,gyönyörűek !

    VálaszTörlés
  4. Wow! Tök jó! Ebbe a kenderkóc hajba bele vagyok szeretve.

    VálaszTörlés
  5. Szuper!!! Ez honnan jött ötlet? Hírtelen, mert annyira édesek, vagy direkt zsűritésre jöttek a világra? Gratulálok, annyira örülök. :)

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok! Edina

    VálaszTörlés
  7. Én is gratulálok!!!Bár én nem ismerem a kezdeti munkáidat,de a mostaniak nagyon tetsznek.Valóban sajátos egyéniség mindegyikük,és persze azonnal fel lehet ismerni őket hogy a tieid.

    VálaszTörlés
  8. Gratulálok én is, és alig várom, hogy láthassam őket, mindenképpen megkeresem ezt a két kicsi tündért!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon cuki, nagyon IO-s, és gratula!!!

    VálaszTörlés
  10. Hú, gratulálok! Igazán megérdemelték a dícséretet a babáid és te is. :)

    VálaszTörlés
  11. Gratula! A kanálból ítélve ez a baba imádja a nutellát. Vagy csak projektálok? :D

    VálaszTörlés
  12. En is csak veled tudok orulni es remelem, hogy ha tul lesztek az epitlezes/felujitason akkor az energiadat a babak gyartasara tudod forditani.

    VálaszTörlés
  13. Nagyon gratulalok ! Engem is lenyugoznek a babaid (is). Nagyon szeretnek en is sokkal tobbet foglalkozni a fejemben lako kis lenyekkel. Szoval irigykedem es kozben csodallak ! Es persze alig varom a kovetkezo alkotasod. A hazhoz meg kitartast !

    VálaszTörlés
  14. Örülök!
    jó, hogy a kezébe tetted a kanalat, jól látszik a mérete.

    VálaszTörlés
  15. Én is gratulálok, nagyon aranyos ez ababa, de tényleg :)

    VálaszTörlés
  16. Gratulálok, ez remek hír!
    (ugyeugye, az előző babáról is ordított hogy meg akarja hódítani a világot :-)

    VálaszTörlés
  17. Tudtam,tudtam és mindig mondtam,hogy olyan,de olyan babákat varrsz!!!!!
    Hurrá és hip-hip!!!:))))))
    Gratulálok!!!!!!!!!Végre a megérdemelt alkotó kapja az elismerést!!!!!!!!!
    Hol tudom megnézni??????????

    VálaszTörlés
  18. Köszönöm szépen lányok! Ahogy kézhez kapom a meghívót, rögtön meg is mutatom itt! :D

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails