2009. nov. 14.

Megkésett zöldségek



Az ember lányának, ha vidéken él, pláne, ha kisgyerekes, pláne, ha a családja mihaszna foglalatosságnak tartja a varrogatást, eléggé beszűkültek a lehetőségei közös varrásokon való részvételre. De itt jön megint a kiváló blogos társadalom, mely ezt a problémát is áthidalja! S bár hangulatilag egy vérbeli, hagyományos közös varrás nyomába sem ér, azért mégis jó móka saját szájízünk szerint elkészíteni egy közös mintát, aztán meglesni, más hogyan oldotta meg a feladatot.

Violini épp a legjobb pillanatban invitált mindenkit közös gyümölcs és zöldségvarrásra- a lányoknak Karácsonyra játék konyhát tervezünk készíteni (erről később), s az adventi naptárba jól jönnek majd a kis játék étkek, hogy Szentestére már komplett menüsort tudjanak főzőcskézni a tündérek.

Pár zöldséggel már készen vagyok, igaz, elég rapszodikusan követem csak a menetrendet, s a feladatot az is nehezíti, hogy a projectet titokban kell tartanom. S miután a számítógép és a varrógép perpill nemcsak, hogy nem egy szobában, de még egy emeleten sincs, egy kis előzetes tájékozódás után néha improvizálni vagyok kénytelen. Igaz, ezek a zöldek annyira egyszerűek, nem kell rajtuk sokat vacakolni, nekem ma mégis egy óra kellett két tök elkészítéséhez. Ti hogyan csináljátok olyan gyorsan??! :)

A tökök így készültek:





















6 megjegyzés:

  1. A répád a kedvencem :o)! Én is elkezdtem kiszabogatni a gyümölcs-zöldségeket, pedig sokáig ellenálltam a kísértésnek ;o), most már csak összevarrni kell őket.

    VálaszTörlés
  2. Nálam is a répa a nyerő, de a többi is jó. Amúgy én is sokat vacakolok egy-egy gyümölccsel / zöldséggel. Most is itt van majdnem készen két alma, két narancs egészben és a narancs és citrom gerezdek. Ja és már fent is az új feladat a körte...

    VálaszTörlés
  3. Bár nekem elég hamar elvette a kedvem a lány a zöldség gyártástól,de ha látom amiket csináltok mindig elfog a lelkesedés hogy újra neki fogjak,de aztán sikerül leállitani magam.Tényleg annyira jó hogy mindenkié más és más!

    VálaszTörlés
  4. nagyon aranyosak a zöldségeid, nem tudnék választani!
    Lesz öröm a gyerkőcöknek!

    VálaszTörlés
  5. Én hogyan csinálom? Sehogy:(
    Pedig a játék nekem is nagyon tetszik, de most képtelen vagyok részt venni benne:(

    VálaszTörlés
  6. Most jobban megnézve, ismerős pöttyös anyagot véltem felfedezni a gombákon:D

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails