2009. nov. 19.

Rudolfnak mindig piros az orra?



Hétvégi feszültséglevezetőként kötöttem meg ezt a régóta dédelgetett tervet. Egy nagyon pici gombócom van csak ebből a finom, régi gyapjúfonalból, imádom a szép, melírozott színét.. vajon hol szerzek majd ilyet megint, ha elfogy??!

A rénszarvas pillanatok alatt elkészült, nem úgy a lábszárvédők és a sál, melyek 2-es tűvel 3 soronként váltakozva 8-12 szemmel körkötéssel készültek. (Asszem, ez csak a kötősöknek mond valamit.. :D )

Az orra persze piros lett, mert Sára meséiből tájékozódtam, hogy Rudolfé csakis olyan lehet.. Meg azt is hallottam azóta, hogy a szarvain égősort visel- korábban csodálkoztam is, szegény tán belegabalyodott egy karácsonyfába?? Esetleg egy tengerentúli kultúrát jobban ismerő valaki felvilágosíthatna... Mindenesetre az égősor helye már megvan.. azon még gondolkodom, kellenek-e vajon rá az égők.. :D Egyet biztosan csinálok azzal is..


Ha esetleg valaki közelebbről is megismerkedne vele, itt az alkalom.. :)


10 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos!!! Legjobban a csíkos lábszárvédői tetszenek:))))

    VálaszTörlés
  2. Hat mit latok, hogy MESKA? jaj de jo!!!! A szarvas meg nagyon edes!! Lehet, hogy csinalok en is, bar nalunk semmifele Rudolfozas nincs.:-)

    VálaszTörlés
  3. Ez igazan nagyon kedves ! Olyan kis elesett lett a pofija..... Mintha szomorkodna valami miatt.

    VálaszTörlés
  4. Már a Meskán kiszúrtam. :)) Nagyon tetszik. :) Rögtön jöttem is a blogra és tényleg itt van. :))

    VálaszTörlés
  5. Na a kötős része nekem sokat mondott, mert épp ilyen harisnyákban utazom, amikor éppen aludnom kellene, és hát nem halad túl gyorsan.
    Aranyos lett ez a kötött verzió, nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon aranyos lett ezekkel a lábszárvédőkkel!

    VálaszTörlés
  7. Nahát, le a kalappal a harisnyák miatt!!! De hallod, a Rudidra ráfér egy kis karácsonyi hajtás, helyes gömbölyücske lett! (Persze, bagoly mondja verébnek...) ;O) A szarvai is telitalálat!!!

    VálaszTörlés
  8. Rudi rendkívül megnyerő egyéniség :D! A Meskához pedig gratula, és sok sikert :o)))!

    VálaszTörlés
  9. Annyira szépek a dolgaid! Nagyon teszenek egytől egyig!!!

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails