2009. nov. 22.

Szülinapon innen és túl... (GIVEAWAY!)


Két napja múlt egy éves a blogom, két nap múlva lesz a szülinapom (nem titkolom, hányadik, de hacsak nem kérdezik, azért már nem híresztelem.. :D)

Gondoltam, itt az ideje, hogy én is kedveskedjek azoknak, akik megtisztelnek a figyelmükkel.
A zsűriztetésre készülve két angyalom készült, ő, Gizella, kifejezetten erre az alkalomra..



Akik nem az indexes Babavarró topicról ismernek, talán még nem tudják a Fanni-angyalok történetét... Ezt a szabásmintát két éve terveztem egy jótékonysági vásárra: Gönye Fanni egy 19 éves kis hölgy, aki koraszülötten agyvérzést kapott- a szülei emberfeletti erővel mozgattak meg minden követ állapotának javulása érdekében. Két éve, Karácsony előtt a DNR alapítvány jótékonysági vásárt szervezett, hogy Fanni kijuthasson Kínába őssejt-terápiára. Az Index foltvarrós topicosai közösen készítettek a vásárra egy gyönyörű takarót. Én is varrtam bele blokkot, de akkor már a babavarrós világot éreztem inkább saját terepnek. Arra gondoltam, milyen jó lenne, ha Fanninak lennének saját őrangyalai, s magam is meglepődtem, milyen sokan kedvet kaptak az elkészítéséhez. Nagyon megható volt látni a sok segíteni akaró embert, s nekem külön szívet melengető érzés volt figyelni, mennyi alakban és értelmezésben kel életre az általam elképzelt baba. Fanni végülis kijutott a kezelésre, igaz, az összeg nagy részét a szülők fedezték hitelből. Most a második útra gyűjtenek. Időről időre benézek a honlapra új hírekért, de a kezelés után sokáig semmi infot nem lehetett olvasni róla.. úgy tűnik, a honlapon a gyűjtés is megtorpant..



Én mindenesetre elhatároztam, a jövendőben (remélhetőleg) eladott Fanni angyalaim bevételének felét neki utalom majd át. Jó lenne, ha valóban javítanának a kezelések az állapotán, és neki és családjának is könnyebb lenne egy kicsit.

A eddig elkészült babák és az eredeti szabásminta az Indexbabán is láthatók, de most a Flickr-en is nyitottam egy külön csoportot nekik- akinek van már elkészült angyala-babája ez alapján a szm alapján, s van kedve feltölteni, itt teheti meg. Még egy érdekesség: az eddigi angyalokat (a szárnytalanoknak valahogy nem lett nevük) magyar királynékról neveztem el.

Az ajándékozásról: remélem, Gizella Nektek is tetszik legalább annyira, mint Nekem... aki szeretné magáénak tudni, egyszerűen hagyjon itt egy kommentet, András napon pedig kisorsolom, kihez repül majd...

(U.i.: Akinek már van Fannija - akár nála, akár még nálam, természetesen azt is örömmel látom a jelentkezők között.. :D)

I designed this angel for a charity fair for Fanni, a young little lady, who had a cerebral haemorrhage at her birth- her parents collect money for her stem cell therapy. Many angels were born till now, you can see them at Indexbaba, or at Fanni's angels Flickr-group .

My new angel, Gisela made for the occasion of my birthday- if you'd like to have her, please leave a comment till midnight of 30th, Nov.

50 megjegyzés:

  1. Boldog szülinapot, hasonkorúak vagyunk, az én blogom is a napokban ünnepelt, és a sajátom is pár nap múlva lesz :D

    VálaszTörlés
  2. persze, ide akartam:-) szoval mar latom es csudaszep!!!!

    VálaszTörlés
  3. Boldog szülinapot :-),odavagyok Gizelláért(is)!

    VálaszTörlés
  4. Én is szeretnék jelentkezni! Nagyon édes ez a kis Gizella. :)
    Isten éltesen sokáig! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon boldog dupla szülinapt! :) Gizella gyönyörű.

    VálaszTörlés
  6. A Jóisten éltessen téged is és a blogodat is!
    Hogy Gizellát szeretném-e magamnál tudni? NANÁ!!!!

    VálaszTörlés
  7. Akkor hát boldog 20. szülinapot. Nem gondolnám, hogy annál több lenne. ;) Ha kevesebb, akkor bocsi. :)

    VálaszTörlés
  8. Mitkellcsinálni? Mitkellcsinálni? Elég jelentkezni? Fanni-angyal volt az első babám amit varrtam, majd feltöltöm ahová kell.

    VálaszTörlés
  9. A blogodra nem olyan régen bukkantam és sebtiben be is raktam a kedvenceim közé! Nagyon megkedveltem! A babáid, angyalaid (is)elbűvöltek!

    Boldog születésnapot innen és túl!:)

    VálaszTörlés
  10. Boldog szülinapot Vacskamati, boldog szülinapot Blog!:-)

    Én is nagyon szeretném megnyerni ezt a Gizellát (de bármelyik másik Fannit is:-)! Tudom, sorsolómotort nem illik befolyásolni, de Gizellának hívták anyumat, aki már angyal szintén...
    (stiglinc az Index babás topicjáról)

    VálaszTörlés
  11. Örülök, hogy megismertelek............. boldog szülinapot...............

    VálaszTörlés
  12. Boldogságos szülinapot!
    Anna is örülne egy ilyen szép történetű babának!

    VálaszTörlés
  13. Boldog szülinapot :-)
    Fanni-angyal képet meg majd küldök.

    VálaszTörlés
  14. Nagyon boldog szülinapot neked is a blogodnak is! (Én is hamarosan ünnepelek, sima szülinapot nem blogosat, és én is úgy vagyok vele, megmondom őszintén ha kérdik, ha nem akkor inkább halgatok arról hányadik is) Aranyos ez a Gizella nagyon és megható a története.

    VálaszTörlés
  15. :D
    No ez aztán a meglepi!!!
    Nagyon boldog- stresszmentes-Születésnapot kívánok!

    VálaszTörlés
  16. Boldog szülinapot !
    Fantasztikus ember vagy !
    Igen, én is szeretném Gizellát. De nem a birtoklásért, hanem azért, amit képvisel. No, és persze gyönyörű !

    VálaszTörlés
  17. Nagyon szép története van Gizellának. Boldogan megnyerném, de ha nem, hát lehet, hogy megpróbálom megvarrni. El is mentem a mintáját. Köszi a lehetőséget, hogy játszhatunk!

    VálaszTörlés
  18. Jajj, én is de nagyon szeretném a Gizellát :o)! Isten éltessen a szülinapodon, amúgy meg jó ide járni!

    VálaszTörlés
  19. Nagyon boldog születésnapot neked és a blognak is!:))

    VálaszTörlés
  20. Szívesen vigyáznék egy Vacskamati babára. :)

    VálaszTörlés
  21. Hú,hát a gratulálók közül ki nem maradhatok!!! Boldog szülinapot :Neked és a blogodnak egyaránt!
    Már régóta szeretnék egy babát ,amit te varrtál!!!!Odavagyok értük!

    VálaszTörlés
  22. Boldog szülinapot!
    Nekem is nagyon szükségem van Gizellára:)

    VálaszTörlés
  23. Boldog szülinapokat :)
    Kezd alakulni egy babás barátoktól való babagyűjteményem, Gizellának is örülnék :)

    VálaszTörlés
  24. Szeretnék én is sok boldogságot kívánni, Gizella is csodaszép akárcsak a többi babád. Gratulálok a blogodhoz és a munkáidhoz, nagyon szeretem olvasni a bejegyzéseidet!

    VálaszTörlés
  25. Boldog Szülinapot...Amugy nagyon cukor Gizella.....

    VálaszTörlés
  26. Boldog születésnapot!
    A ház fényképekkel még adós vagy! ;)

    VálaszTörlés
  27. Isten éltessen sokáig, adjon Neked eröt, kitartást, hitet, hogy még nagyon sok angyalt készíthess és hogy metarthasd a hited, hogy segíteni jó!!! Ha én nyerném Gizellát, aukciót szervezek a barátaink között és aki a legtöbbet igéri érte, annak adom, a pénzt pedig átutalom Fanninak.

    VálaszTörlés
  28. Nagyon boldog szülinapot Neked!!!
    Mosollyal: Ilda

    VálaszTörlés
  29. Boldog züllinapot!

    Kedves és barátságos figuráid nagyon belopták magukat a szívembe : )
    (A zoknikutya leírásáért pedig utólagos köszönet!)

    VálaszTörlés
  30. Nagy szükségem lenne egy kis őrangyalra, örülnék, ha Gizella lehetne!

    VálaszTörlés
  31. Boldog blogszülinapot kívánok! Gizella baba gyönyörű, a felajánlásod Fanni részére pedig hasonlóképpen az! :o) Gratulálok!

    VálaszTörlés
  32. Én is nagyon Boldog Szülinapot kívánok Neked és a blognak is! :)
    Az őrangyal meg elkélne a háztartásunkban...

    VálaszTörlés
  33. Boldog szülinapot!Nagyon cuki lett Gizella

    VálaszTörlés
  34. Nagyon boldog szülinapot a bloghoz és Neked is! A baba gyönyörű, mint mindegyik, amit eddig láttam Tőled!

    VálaszTörlés
  35. Szívesen játszom én is. Csodaszép a babád! Gratulálok a szülinapodhoz!!! :)

    VálaszTörlés
  36. Hűha!! Csak tátom a számat, hogy milyen szépséges babákat készitesz. Ilyen gyönyörűségért érdemes játszani és persze a többi munkáidat is szivesen nézegetem!

    VálaszTörlés
  37. A baba tündéri Te meg egy csoda vagy! De lehet, hogy álruhában egy angyal! Boldog szülinapot!

    VálaszTörlés
  38. Boldog blogszületésnapot!
    Gratulálok a babáidhoz, gyönyörűek!

    VálaszTörlés
  39. Boldog szülinapot!!!Nagyon tetszenek a babáid!!!!

    VálaszTörlés
  40. Nagyon boldog szülinapot!
    Jó lenne Gizellával ünnepelni.

    VálaszTörlés
  41. Sok boldog szülinapot! És persze még sok szép bejegyzést is! ;)

    VálaszTörlés
  42. Boldog szülinapot neked! Én is szeretnék jelentkezni! A kezdeményezést is megnézem, köszi!

    VálaszTörlés
  43. Szia!

    Boldog szülinapot kívánok!!!
    Én is jelentkeznék, cuki ez a Gizella! :)

    Üdv,
    Dóri

    VálaszTörlés
  44. Gyönyörűek a babáid, gratulálok!
    Boldog születésnapot!

    VálaszTörlés
  45. Most találtam csak rád, de nagyon tetszik a blogocskád, no meg Gizella is!
    Ha nem késtem le, akkor én is játszanék veled! :o)

    VálaszTörlés
  46. Boldog szülinapokat! És gondolom semmi meglepő nincs abban, ha én is boldogan látnám a kislányom ágya mellett Gizellát őrangyalnak :)

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails