2009. nov. 13.

Varrogattam is ám..

Pedig már inkább a (nagy)takarítással kellene foglalkoznom... na, majd mostantól.. :P

Ő Flóra téliesített verziója, mivel határidőre készült, utolsó pillanatban fotóztam, így nem tudom megmutatni, a ruhája kifordítható, a béoldal nagyon halvány rózsaszín kord anyag. Nagyon örülnék, ha az amúgy csak olvasgatók is mondanának róla véleményt- építő kritikát.



Készül(t) még két Fanni angyal is, őket majd együtt mutatom. Szóval egyelőre semmi újdonság, pedig már jó régen vár néhány újfajta baba kiszabva, vagy felskiccelve, hogy végre alakot is öltsenek..

20 megjegyzés:

  1. már többször láttam ilyen babákat, engem főleg az érdekel, hogy ezeket ti kézzel v. géppel varjátok???

    VálaszTörlés
  2. jah, és nekem személy szerint eddig ez tetszett a legjobban!

    VálaszTörlés
  3. :)

    Orsi, küldenél nekem mélben (erbrand-kukac-gmailpontcom) linket, hol láttál ilyet?

    Ez a baba főként géppel készült, de a nevére klikkelve láthatod a nyári eredeti verziót is, annak minden egyes öltése (a babán és a ruhán is) kézi. Tehát minden módon megvalósítható. :D

    VálaszTörlés
  4. Szerintem nagyon kis cuki lett!Annyira jó ez a piros!Olyan mintha pont most tette volna le a meleg gőzőlgő kakaót csak hogy le tud fotózni.Nagyon bájos!

    VálaszTörlés
  5. Na jó, most lebuktam, mert megszólítva érzem magam, én, a sunyi olvasó:))

    Nagyon tetszik, de ami bántja kicsit a szemem, az a haja. Sokat néztem, mi és talán az, hogy a copfoknál látszik, hogy vastagabb a fonal, mint a haja lehetne (esetleg, ha raszta-baba:) És nem is igazán értek a babavarráshoz, így nem tudom, lehet-e ezt egyáltalán orvosolni (vagy nem nézne-e ki über-gagyin, ha mondjuk szétszednéd a fonalat még jobban:))

    Jajjh, te kértél építő kritikát. Ezt az egyet tudom felmutatni:))) Ezt is csak naaagy önkifacsarás után:)

    Szép hétvégét!!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon-nagyon tetszik, igazán aranyos, kedves és valami huncutság is van benne. Alig várom, hogy Janka nagyobb legyen, hogy értékelje az ilyen babákat.

    VálaszTörlés
  7. Szép.
    Szeretnéd bővebben? Szerintem tökéletes.
    Ha erősen akarom, akkor persze én is találok nem tetszőt. Az pediglen a két csöpp kis orrlyukacska, ami így kis malacka nózira hajaz. Talán egy kis domborulat, ami alá kerülnének az orrlukacskák, vagy egy vízszintes vonal, ami csak jelzi, hogy ott volna az orr, ha lenne.

    VálaszTörlés
  8. Ó,én imádom,úgy ahogy van,a fülvédőt meg külön is ! Bajom csak amnnyi,hogy téliesített vátozathoz nyárinak tűnik a cipőcskéje.

    VálaszTörlés
  9. Nem vagyok egy kifejezett babarajongó, sőt... Az állatokat (és állatszerűségeket - pl zsebrémeket :D) valahogy mindig jobban komáltam, de ez a baba csúcs! ;)
    Szándékosan ilyen csámpáska vagy csak így alakult? Mindegy, jól áll neki ;)

    ui: Zokni a frászt hozta rám: becsámmogott egy hatalmasat, mikor a képet vizslattam... :D

    VálaszTörlés
  10. Szerintem nagyon bájos így, ahogy van.
    Én az arcán, a haján se látok semmi javítanivalót, bár ezt profi babavarrók (mint pl. Mici) jobban tudják :D.
    Az arca ennek a babának jobban tetszik, mint a nyári változatnak, a szemek helye valahogy jobban el van találva, és a kis "szarkalábak" is édesek a szemek körül.
    A csíkos harisnya, meg a kiscipő meg teljesen levett a lábamról, és még sorolhatnám az apróságokat, amik tetszenek, de akkor túl hosszú lenne a komment :D.
    Szép, na.

    VálaszTörlés
  11. Na jól megkaptad! nem is gondoltam, hogy ennyi hibája van ennek a cuki babának... szerintem így jó, ahogy van, nagyon jól sikerült és élet is van benne! Engem elbűvöl... édes a mosolya, a csámpi állása, és az a fülmelegítő!

    VálaszTörlés
  12. Szia, én egy "zugolvasó" vagyok és nekem így nagyon tetszik! (Ha a nyári Flórát nézem, akkor az jut eszembe, hogy ez a mostani már igazán letisztult formában készült.) Egyébként nem értek hozzá, csak gyönyörködöm!

    Edina

    VálaszTörlés
  13. Tüneményes!!!!!Olyan bájos,huncut kis pofikákat tudsz nekik varrni!:)
    A többieket átolvasva vettem én is észre,hogy elfelejtette felhúzni a csizmáját.:)Egyébként nem vettem volna észre,mert tündéri a cipellő!

    Nagyon örülök,hogy OTTHON vagytok már!!!!Ó,minálunk 10 év után sem kész a ház.:)

    VálaszTörlés
  14. Nekem ez nagyon tetszik, sokkal jobban mint a nyári, úgy szuper ahogy van, de talán tényleg elkellne rá egy melegebb lábbeli :)

    VálaszTörlés
  15. en nagyon szeretem eek a tavol ulo szemeket, lapos arcot. A waldorfos izlesemnek nagyon kedvesek eek a finom reszletek, de nem tulcsinalt kutyukkel teliaggatott babak.
    A haja meg nagyon tetszik, en nem szeretem, mikor `himzocerna` a babahaj, mert az log, ez meg jo telies;-)
    Nekem csak a csapas labak, ami fura, de zavarni az sem zavar:-)
    Ja es szerintem jobb lett, mit a nyari, valahogy jobb az aranya.

    VálaszTörlés
  16. Köszönöm mindenkinek, aki időt szánt rá, hogy leírja, ő milyen szemmel látja Flórát (a gőzölgő kakaónak külön örültem, mert egy pöttyös bögre nekem is beugrott varrás közben..)

    Miután én jó sok időt töltöttem vele, már nem tudom objektíven nézni, s a friss szem néha többet lát.. :D Sokat tanultam a kritikáitokból- pl. eztán jobban odafigyelek a fotózásra (mintha tudnék) nekem fel sem tűnt, hogy a képen malacnózinak látszik az orra. Mici, én sem szeretem a kétpontos orrot, olyannyira, hogy a tanfolyamon ezt az egyet nem engedtem a lányoknak az arcalakításnál - amúgy mindenki saját ízlése szerint formálta a babáját. Ahogy Te is írtad, egy pici vonal az orra, úgy látszik, kissé jobban behúztam a kelleténél.

    A cipővel kapcsolatban igazatok van, már dolgozom a téli verzión, de az időm nagyon szűkös volt, most valami olyat kellett csinálnom, ami már biztosan beválik. A téli cipővel a gond annyi, hogy a baba öltöztetős- a cipője is levehető kell legyen: meg tudnám csinálni fűzősre, de a kisgyerek ujjak nem biztos, hogy boldogulnának a parányi masnikkal... szóval még gondolkodom.. :D

    A lába teljesen szándékosan ilyen csámpás, ilyen a szabásmintája, a nyári is pont ennyire csámpa, de az a fotó túl bénára sikerült (ki is kéne cserélnem), valóban elég furcsa úgy a baba alkata.. :D

    VálaszTörlés
  17. Jandó, a kisebbik lányom akkora, mint Jankád, igaz, ő látta a mintát a nővérétől, de már most sokkal többet babázik, mint a nagy.. :D

    VálaszTörlés
  18. :O
    .....hát nagyon édes lánykát sikerült összehoznod!
    Én azt mondom, hogy ennyire édes cukiságot talán még nem is láttam ebben a műfajban.... (nem nyalizok, komolyan az eddigi legédesebb, legkedvesebb, legcukibb!!!)
    Nekem nagyon tetszik a lába, a haja, a szemei, a ruhája, a fülvédője..... sorolhatnám!
    IO! Ha varrsz nekem is egy ilyet bármit megvarrok neked, amit csak kérsz!!! (márha megtudom!)

    VálaszTörlés
  19. Te jó ég, ez valami tündéri!
    Mit kérsz cserébe egy (majdnem) pont ilyenért (lehet pénz is :-)? (őőőő, most írhatnám h. ez nem volt komoly kérdés, és csak rajongásomat volt hivatott kifejezni, de ez sajna nem lenne igaz :-)
    Én ritkán szeretek bele babákba, de ez most teljesen levett a lábamról!

    VálaszTörlés
  20. Köszi lányok, nagyon jól esik olvasni ezt... Még tervezek varrni idén ilyen babákat, de nem tudom, hogy futja majd az időmből.. Ha lesznek, jövök mutatni, s ha tetszik, visszatérünk a kérdésre, jó? :)

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails