2009. dec. 14.

Ha borongós a napom..

.. akkor nem vidít fel a megmaradt vékonyka hóréteg látványa sem, nem érzem a Karácsony szellemét, nem tudom összekaparni magam, hogy haladjak a házimunkával, csak halmozódnak a feladatok.. A lányok is megérzik ezt (rajtam? vagy ilyenkor tényleg van valami a levegőben? ) , s jól rátesznek egy lapáttal, ők is nyűgösebbek, nyafogósabbak. Még a babavarrásnál is a nemszeretem résznél tartok: 6 pindurnak, meg egy nagynak kellene teletömni kezét-lábát, hogy végre ruhát kapjanak.. (Egy centis nyíláson betömködni a vatelinpelyheket több, mint idegőrlő...)



Nem hittem volna, hogy lesz ma valami, ami kilendít ebből a szürke hangulatból...

De akkor jött a postás.. A szemén láttam, milyen kíváncsi, mikor egy hatalmas, nehéz borítékot nyújt át a kerítésen- egy borítékot, amin egy nyúl kukucskál...
Én is megdöbbentem, mert egy aprócska csomagra számítottam, amiben Fércjutka "teszelésre" (hihi.. :D) küld csatokat a csajsziknak... Erre ezt a kényeztető estét provokáló készletet találtam a borítékban:



Köszi itt is Jutka, egy valóságos angyal vagy! :)

Az égiek most amúgy is a tenyerükön hordozhatnak, mert a múlt héten meg Bodzabeánál nyertem egy gyönyörűséges ékszer szettet.. Most törhetem a fejem, hogy mit vegyek fel hozzá Karácsonyra.. :) Bea olyan gyönyörű fotót készített róla, meg sem kísérlem mással helyettesíteni. :)

Dóri pedig ezt a díjat küldte nekem, amit nagyon szépen köszönök neki, de nem hinném, hogy nagyon megérdemelném: egy angyalka, egy koszorú, amit a blogomon idén Karácsony címszóval eddig fel tudtam mutatni.. hm.. elég soványka mérleg.. :D Nem láttam szabályokat, kinek, hánynak kell, lehet tovább adni a díjat, de mivel Kiskalács-Dórinál ötöt számoltam, az ilyne kedves, jókedvre derítő gesztusokat pedig nem szívesen ölöm el azzal, hogy a lánc nálam szakad meg, következzen öt olyan blog, ahová én járok szívesen, ha a Karácsonyra szeretnék kicsit hangolódni. :D

13 megjegyzés:

  1. Köszi Vacskamati!Jól esik hogy rám gondoltál,igaz nálam sincs sok karácsonyos bejegyzés.De ez most nekem is jókor jött valahogy én sem vagyok abban a hangulatban...Na majd most...

    VálaszTörlés
  2. Olyan jó olvasni téged, engem is kilendített valamelyest az írásod a mélyből. Mert sajnos nálam is vannak ilyen napok, nekem a két fiacskám igyekszik rátenni még egy lapáttal, és akkor köszönjük jól vagyunk.
    Én még csak olvasom a varrást-kötést-horgolást, de egyre nagyobb kedvet érzek hozzá, már csak idő kéne.
    Üdv,
    Andi

    VálaszTörlés
  3. Szia, Vacskamati!
    Most én is megborzolom a kedélyeid.....
    Már rég szerettem volna jelezni Neked, hogy amikor belépek a blogodba, akkor egy horrorhang ijesztget egymás után többszőr is vicces-hörgős hanggal, hogy : Valaki meghal......
    Nem tudom hogy lehetne kiiktatni.....

    De visszatérve a gondolataidra:

    Fáradt vagy Te is.....én a múlthéten merültem ki.....majdcsak beesünk a fa alá vidám-fáradtan....... nekem amúgy sem volt kipihent karácsonyom az utóbbi években...... :)))
    Nemsokára túl leszel a nehezén....

    VálaszTörlés
  4. Larion, most nagyon jó kedvre derítettél! Mikor először olvastam az észrevételed, teljesen elólmosodtak a tagjaim a rémülettől... Nagyon nyomasztott, és azon aggódtam nehogy a lányaim is meghallják ezt a - minden bizonnyal vírus okozta- hangot.. MOst fürdenek, és suttyomban megnéztem miről lehet szó.. :D

    Akit hallasz, az Zokni, Sára barija. Nálunk alapból le van véve a hangja, de sajna, ezt nem kezeli alapbeállításként, ezért tényleg néha frászt tud hozni az erre járókra.. MOst még hagyom egy kicsit, próbáljátok ki (blog alján), de mivel tényleg bele lehet ezt is hallani, rövidesen mennie kell. :D

    Erika, Téged azért Freud doktor külön is üdvözöl! :D

    VálaszTörlés
  5. Örülök, hogy elmúlt a borongós hangulatod. Remélem nem is igen tér vissza. :) A babák meg biztos most is gyönyörűek lesznek, úgyhogy megérik a sok munkát.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó volt olvasni a soraidat! Én is ilyesmi nehézségekkel küszködöm mostanság. És most felüdítettél! Szépek lesznek az angyalkák!

    VálaszTörlés
  7. Sajnos a babavarrás tömködés nélkül nem megy, és az tényleg utálatos. Hangulat meg jönni fog, még van idő...Gratulálok a szerzeményekhez, én még sosem nyertem egy játékon sem.

    VálaszTörlés
  8. Szia Vacskamati !
    Mindig imadok idejonni hozzad, mert bar tortennek dolgok veled is :-) valahogy a vegere mindig pozitivba forditod az esemenyek menetet.
    Annyi mindent tudnek irni neked errol, meg a nyugossegrol, de...
    Carpe diem !
    Egy aprosag a tomkodeshez : nekem a kinai evopalcika valt be. Az a fajta, amelyiknek egyik vege szelesebb a masik pedig elkeskenyedik. Nagyon konnyu vele az 1 cm-es nyilason is bejuttatni a vatelint. :-))))

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm a díjat! Jól esik:-)
    Sajnos a karácsonyi készülődésbe valami hasvírus rondít bele. Én vagyok az áldozat. 5 napja krumplin, rizsen élek, ha változatosságra vágyom kekszet majszolok. Gyenge vagyok már nagyon, pedig egy csomó tervem volt még. Mondjuk ennek is van pozitív oldala: az ünnepi menük a jelenlegi fogyókúra után büntetlen mennyiségben fogyaszthatóak.

    VálaszTörlés
  10. Vacskamati!Nekem ez az első dijam,és tudom hogy ez most nagyon béna kérdés,de hogy tudom elvinni a saját oldalamra?Szeretném tovább adni,de hogyan ha nem jön?

    VálaszTörlés
  11. Lányok, köszönöm az együtt érző szavakat, olyan volt, mintha kicsit megveregettétek volna a vállam: fel a fejjel! :D

    Kriszta, neked mihamarabbi gyógyulást, az azért nem semmi, hogy még ennek is meglátod a pozitív oldalát! :D

    Erika, leszedtem a barit! :D Köszi, hogy szóltál! :D

    Anita, köszi, próbáltam régebben a pálcikát is, sőt egy profi mackóstól egy nagyon jó trükköt tanultam, ő még el is töri a pálcát, hogy a szilánkokkal jobban megragadja a vatelint. Nekem az anatómiai csipesz (mi más?) vált be a kifordításra-tömésre.
    De ez egy elég érdekes formájú tömőanyag: apró kis gombócokban van benne a vatelin és ettől rendkívül rugalmas, ugrál kifelé a kezemből és szinte egyesével kell beleszuszakolnom a pici nyílásba őket.. :D A nagy babánál nem gond, azt Sára lányom tömi, én már csak formázom.. :D

    VálaszTörlés
  12. A jobb szelsot mar igy is szivembe fogadtam, milyen lesz ha meg kesz lesz:-)
    Ja a birka ram is a fraszt hozta, de most alszik:-D

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails