2009. dec. 1.

Random.org




.. egy kicsit bénáztam vele... De azért csak sikerült kifotóznom a monitort.. :D

Elmúlt éjfél, Katát is sikerült visszaaltatnom, így itt az ideje, hogy mindenkinek megköszönjem a jókívánságokat, s hogy benézett ide egy kicsit. Míg olvastam a gyűlő kommenteket, úgy éreztem, " de jó lenne, ha ide kerülne az angyalom" - nehéz ezt szavakba önteni, de jó érzés volt olvasni, érezni, hogy szeretettel várnák. Végül ötvenen kerültetek játékba, és a random számsorsoló a 7-est húzta ki.




Hetedikként pedig Julcsi írt kommentet.. :D Julcsi, a címed - valahol megvan- de nem bánnám, ha megkímélnél a kutatástól és elküldenéd újra... :)
(Az első gondolatom az volt, jaj, nem is fog beleilleni a szép piros-rózsaszín dekorodba az én barna angyalkám.. azért remélem, megleled majd a helyét, hogy ő is részese lehessen a Nálatok zajló szép készülődésnek.. :))

A többieknek pedig ezúttal -egy ugyanannyira őszinte, szívből jövő, - de csak virtuális őrangyalt küldök.. Szeretettel. Békés Adventet!

9 megjegyzés:

  1. Gratulálok Julcsinak!És én a szivből jövő virtuális angyalkának is nagyon örülök!

    VálaszTörlés
  2. A mindenit! Eddig csak álmosakat pislogtam, most elkerekedett szemmel bámulok:) É szerinted könnyezem? Áááááá:)
    Nagyon-nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. Én is gratulálok Julcsinak! Jó helyre kerül egy szép baba. :)) (Azért nem mondom, hogy nem sajnálom, hogy nem ide. :)))) )

    VálaszTörlés
  4. Ó,de jó!!!!!Úgy örülök,hogy Julcsihoz repült az angyalka!!!!!!Be fog illeszkedni Julcsiéknál az angyalod Era,cseppet se aggódj!:)))))

    VálaszTörlés
  5. Julcsinak gratulálok! Az őrangyalt köszönettel fogadjuk!

    VálaszTörlés
  6. Bizony, bizony jó helyen lesz, gratulálok Neki! Megkaptam én is a virtuális angyalkát.Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  7. :) Én köszönöm, hogy itt voltatok, vagytok!

    VálaszTörlés
  8. Kedves Vacskamati!
    Nem tudom, jártál -e mostanában a blogomban, nézz be kérlek, és ha elfogadod tőlem, ajándékot adok.
    A NOVEMBER 27-ei bejegyzést olvasd el először.
    (ne haragudj, nem tudok linkelni!)

    Bea

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails