2010. jan. 19.

Hamuba sült muffin



Flóra pénteken útnak indult új otthonába. Mivel a hétvégét feltehetőleg a postahivatalban töltötte, csomagoltam neki egy kis útravalót. Prototípus, van mit finomítani rajta, de Sára legalább felismerte, és ez egy biztató jel.. (Az, hogy Kata meg nem, annak lehet a jele, hogy túl keveset sütök mostanság... :P ) Végre sikerült Flórát lefotóznom kifordított ruhában is.. Kicsit izgulok érte, mert a posta megbízhatatlan, az új gazditól meg még nem kaptam visszajelzést.. :I (Remélem, nem azért, mert nem is tetszik a kislánynak... )


14 megjegyzés:

  1. Na utóbbiért nem aggódnék. :))

    VálaszTörlés
  2. Hogy kérdőjelezeheted ezt meg?
    Persze, hogy édes és zabálni való mind a kettő! ;-) :-)

    Hát sajnos a postában csalódtam mostanság, de remélem mihamarabb kap visszajelzést, hogy megérkezett és Flóra sem halt éhen.

    VálaszTörlés
  3. Abszolút muffin-szerű muffin! Biztosan tetszeni fog Flóra, a muffin csak akkor, ha el nem fogyott : )

    VálaszTörlés
  4. Szerintem fölösleges aggódnod.Mindkettőnek sikeres lesz,hiszen olyan ennivalóak!!!

    VálaszTörlés
  5. Hát az lehetetlen, hogy ne tetszene a kislánynak! Ilyen kedves is baba!!!

    VálaszTörlés
  6. Jajajaj Bocsánatot kérek!!!!!!! Vidékre utaztunk hétvégén és itt ragadtunk,így még nem tudtam ellenőrizni, hogy megérkezett-e a mi várva várt csomagunk.:( Bízom benne, hogy biztonságos helyen van! Holnap délután minden kiderül!Örülök, hogy addig sem éhezik. :). Amint beköltözik Flóra új otthonába és megismerkedik a családdal megkérem, hogy írjon pár sor Nektek! :)

    VálaszTörlés
  7. annyira szeretnivaló ez a baba, olyan finom, bújjhozzám kisugárzása van! hmmm, kislánynak lenni volna jó...

    VálaszTörlés
  8. Jáj, Beus!! Nem tudtam, hogy blogolvasó vagy!! Meglepit szerettem volna.. :o (Bocsi..) De azért örülök, hogy itt vagy és köszi , hogy írtál, most már csak kicsit aggódom, és harmadik napja azon agyalok, hogy is lehetne ezt a postázási dolgot biztonságosabban megoldani. (ne keverjék el, más ne lopja ki a ládából, ne hajtsa félbe/harmadba/ötödbe a postás.. ilyenek.. :)

    Lányok köszönöm! Most már a régi babáimat mindenféle módon fotóztam, ígérem, a köv. új lesz! :)

    VálaszTörlés
  9. Szerintem csak úgy, ha elsőbbségivel vagy ajánlva és tértin adod fel.
    Annak nyoma van.
    Ha meg 'elveszne" útközben, akkor számon lehet rajtuk kérni.
    jobb megoldás még talán valamilyen futárszolgálat, de az meg szerintem horribilis összeg.

    VálaszTörlés
  10. Azóta Beus írt, hogy Flóra megérkezett, és tetszik is Dórinak.. :D
    Nagy kő esett le a szívemről.. :D A tértivevényes tippet köszönöm, azt hiszem eztán alkalmazni fogom.. :)

    VálaszTörlés
  11. Szia IO. Fantasztikus dolgokat művelsz :) Nagyon ügyes vagy gratulálok:) véletlenül találtam rád, de ha nem bánod rendszeres olvasod leszek:):)

    VálaszTörlés
  12. Szia Neszi! Örülök, hogy idetaláltál! :D És megtiszteltetésnek veszem ,ha máskor is jössz.. :D

    VálaszTörlés
  13. Szia! Szeretnélek megkérdezni hogy nem gond-e hogy kitettem a linkedet az újszülött blogomra? Ma kezdtem csak, és gyorsan össze akartam szedni minden oldalt ami nagyon tetszik, de melóban nem volt idő mindenkinek írni hogy engedélyezi-e uh már kint van a link, de ha gond akkor leveszem!

    VálaszTörlés
  14. Szia Insh! Ehhez még a legszigorúbb netikett szerint sem kell engedély! :) Én köszönöm. :D

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails