2010. jan. 20.

Ízlések és pofonok...

A héten a postás csupa luxusfinomságot hozott, és még mára is várok csomagokat! Hm.. nagyon szeretek csomagot kapni, még akkor is, ha ezért néha fizetni kell.. :D Sokszor panaszkodtam már, hogy a városunkban szinte lehetetlenség minőségi alapanyagot kapni, legyen szó fonalról,textilről, filcről vagy más kiegészítőről, így mindig nagy élmény megtapasztalni, hogy nem csak a mesében léteznek ilyenek.. :D Először is Ercsutól kaptam meg a Rikker féle merinogyapjút, amiből a csajsziknak készül majd meleg pulóver, de addig is, kint hagytam a pulton, s jártomban-keltemben beleszaglászom.. Olyan leírhatatlanul finom melegség- és bariillata van, ami rögtön elrepít egy hegyi menedékházba: hatalmas hóesést, kandallóban pattogó tüzet és meleg gyapjútakarót idéz. Kész aromaterápia. :D



Aztán megkaptam a Steinerbaba rendelésemet is, így végre nekem is van olyan mohairfonalam, mint Juliane-nak, noha ez nem garancia arra, hogy csak a közelébe is érhetek az ő szépségeinek, de legalább tudok kísérletezni efféle bűbáj csutkacopfokkal (amik messze nem olyan egyszerűek, mint azt ránézésre gondolnánk).. :D



S miután Kata hajnali háromkor úgy döntött, neki már elég mára az alvásból, (fél ötre tudtam csak jobb belátásra bírni), az álom teljesen kiment a szememből, gyorsan horgoltam is egy parókát, egy régóta haj nélkül árválkodó babámra.. (Gondoltam, januári kivégzett ufonak pont jó lesz Bildi játékára..)

Sára úgy, ahogy volt, pucéron, félkész hajjal hurcibálta anno ezt a babát. Mikor ráunt, lementettem a műhelyembe, hogy most aztán tényleg megcsinálom... Mivel nagyon macerás hajat választottam, ami most már nem is tetszik annyira, arra gondoltam, ez a mohairparóka majd megoldja a problémámat...



Sára, ahogy reggel meglátta a babáját, sírva fakadt, hogy neki a régi hajjal kell csak.. Még szerencse, hogy nem varrtam fel az újat, csak ráhúztam a másikra.. Most kénytelen leszek új babát is varrni a paróka alá.. :D Elvégre nem tetszhet mindenkinek ugyanaz, mint nekem, még ha a saját lányomról van is szó.. :D



U.i.: Ez a baba ... hogy is mondjam.. meglehetősen érdekes lett... Lehet, nem ez a legmegfelelőbb mód a bemutatására, de fogjátok fel úgy, hogy ő még egy munkafolyamat része.. :D

21 megjegyzés:

  1. :D Tiszta Grincsfej! Szerintem nagyon jó!!!!

    VálaszTörlés
  2. :DD Hát, nem ez volt az elérni kívánt hatás.. ezek szerint még dolgoznom kell rajta.. :D

    VálaszTörlés
  3. Süni lesz az, vagy nem. De az első kép is már nagyon csábító. Sok-sok gyapjú.

    VálaszTörlés
  4. Nekem nagyon tetszik!!!!Valami mesefigurára hasonlít,de nem tudom,kire.Viszont nagyon kedves pofija is van.:)

    VálaszTörlés
  5. De ariii :)
    De Ő nem is baba! Vagyis.. az én szememben nem "emberi", inkább valami állat. Tényleg süni! Simán el tudnám képzelni ezt a buksit (halál jó ez a fejforma :D) tüskés háttal kombinálva és egy buggyos csíkos kantáros nadrágba bújtatva! Süniiiiiiiii :)))

    VálaszTörlés
  6. Hát nekem is egy süni ugrott be róla.
    És ezt a fonalat (a mohairt) hol is vetted? Ha nem titok.

    VálaszTörlés
  7. Igen nekem is sünifejű vagy még rókalány.
    Csomagot, levelet megkapni valóban nagyon jelentős élmény. Én már pont e miatt is szeretek az Interneten vásásrolni. Kiválasztás, rendelés, (fizetés), várakozás, (várakozás még), átvétel, kibontááás!!!

    VálaszTörlés
  8. Hasonló gyapjúból gyártottunk angyalkákat karácsony előtt a szövő műhelyben, majd lefotózom:) Mi szövéshez mostanában ugyanonnan rendelünk gyapjút, ahonnan Ercsu.

    VálaszTörlés
  9. Hát nekem abszolút baba :D. Egy cuki szeplős kislány, aki kissé fent hordja az orrát, és pont emiatt imádnivaló!

    VálaszTörlés
  10. Nekem is bejön ez a "babád", bár sztem olyan egeres. Lehetne egy egérlány, meseszép ruhában??? :o)

    VálaszTörlés
  11. Én látom benne a nőt, határozott egyéniség az biztos. Ha lenne még pár fajta frizurája, lehetne játszani a karakterével.Persze ruha is lenne hozzá.
    A fonalat így ebben a formájában fel lehet használni? Nagyon jól néz ki.

    VálaszTörlés
  12. Én is steiner babát kászitek Rékának!Megkaptam még karácsony előtt a csomagot a hozzá valókkal,s naponta rájártam a gyapjúra szaglászni.Ugye milyen jó!!!Nekem elég lassan készül,meg nem is lesz olyan szép mint a tietek,de olyan jó ilyen szép anyagokkal dolgozni!

    VálaszTörlés
  13. Szia !

    Ó, hát mindenki annak látja, aminek akarja.... Ez a legszebb a dologban nem ? Látod a csöpped úgy szerette, ahogy először meglátta.
    Érdekes, nekem is mindig a kicsit bunfordi dolgok tetszenek jobban, nem a tökéletesek.
    Ez a manó (nekem Manó) meg úgy jó, ahogy van.:-)

    VálaszTörlés
  14. Nálam három elképzelés is volt a babádra: süni, egérke és kisvakond :)
    ez már kész gyapjú, köthető, vagy ezt még fonni fogod?

    VálaszTörlés
  15. :) Köszönöm mindenkinek a kommenteket - ha még valaki eztán ír, annak előre is!! Azt hiszem, a legtalálóbb címet választottam, ez tényleg megosztó baba lesz.. :D De igazándiból nem bánom.. :) Most le akartam írni a "megfejtést", vagyis a saját olvasatomat, de annyira élvezem olvasni, miket írtok, minek látjátok, hogy egyelőre nem akarok senkit befolyásolnia véleményalkotásban.. Eliza (merthogy így hívják) már saját pályán van úgyis, ha készen lesz, elmondom a történetét is.. :D

    Krisz, nézegettem is a blogodon a készülő Steiner babádat, szép lesz az!! :D

    A fonalat előfonalnak rendeltem, ez elvileg fonható-sodorható ,d e már így is lehet belőle kötni. Én most így hagyom.. (Kriszta, egyelőre színre is!! :D)

    VálaszTörlés
  16. Na, csak egy-két marékkal, :-) a próba kedvéért.

    VálaszTörlés
  17. :DDD De ha pont ennyi fog hiányozni a pulcsiból... :D

    VálaszTörlés
  18. ÖÖÖÖ...ÖÖÖ akkor kössél gyorsan.

    VálaszTörlés
  19. az az elofona dobbenetees, en eddig csak kerulgettem az enyemet, mert meg nincs igazi otletem.
    a baba nagyon erdekes lesz, kivancsi vagyok szerintem mi az:-D

    VálaszTörlés
  20. Nagyon mókás a baba, nem csodálom, hogy már félkész állapotban elkóborolt, mert roppant huncutnak is tűnik : )
    Nekem semmiképp nem grincs, bár a filmet nem láttam, csak képről ismerem. Leginkább sünis, kicsit rókás, egeres.
    Talán az emlegetett paróka miatt viszont a Macskafogó gengszter-lánya ugrott még be : ) Kíváncsi vagyok az igazságra : ))

    VálaszTörlés
  21. Szia!
    Nekem a Pityke őrmester rajzfilm figurái jutottak eszembe róla. Nagyon bájos :)

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails