2010. jan. 8.

Talán még nem késő..

.. boldog új évet kívánni mindenkinek.. Teljesüljenek a vágyaitok, álmaitok, legyen sok időtök varrni és a gyerekekkel foglalkozni.. meg persze blogolni is, hogy tarthassuk továbbra is legalább ilyen virtuális formában a barátságot.. :D

Nálunk az ünnepek nagy pörgésben zajlottak, s valahogy most sem tudunk lelassulni, a héten is kétszer voltak már nálunk vendégek, még függőben néhány és nekünk is van jópár meghívásunk, így gépközelbe igen ritkán kerülök.. (Valahogy le kell csippentenem az éjszakából, mert már a legkedvesebb blogjaimat sem tudom nyomon követni.. :D)

Bár már Vízkereszt is elmúlt, próbálok mutatni néhány lóhalálában elkattintott fotót a mi ünnepeinkről.. :D

Kapcsolódó sztori: a nagyik szoktak kapni unokás fotóalbumot vagy naptárat Karácsonyra. Idén kedvetlenül mondtam, hogy NINCS! Nem vagyok én sokkarú Shiva, hogy egyszerre fotózzak, gyerekezzek, jeles ünnepeket levezényeljek, aztán még szerkesszek is - mert más rajtam kívül nem fényképez. Illetve, de: a férjem, ha rászólok.. :D

Aztán nem sokkal Szilveszter előtt betelt a memóriakártya, így rákényszerültem, hogy feltöltsem a gépre a képeket.. Három óra alatt rendeztem el havi beosztású mappákba őket.. s minden hónapra több, mint száz jutott... (jó, ebben persze van egy csomó elrontott is- aki nem tud fényképezni, az vaktyúk is talál szemet elven kattintgat , mint az őrült.. :D) Így derült ki számomra egyáltalán az is, hogy az ünnepekről is fotóztam... valahogy, valamikor.. :D Azt hiszem, tartozom egy bocsánatkéréssel, és egy 2010-es naptárral a nagyiknak.. :D

És ezek szerint mégis van valahol tartalék 6 karom.. :D

Képek:



Az idei mézesgyártás igazi családi program volt.. igaz, Kata még inkább csak a nyers tésztát ette.. :) Közben terveztem egy újabb angyalt, jövőre talán textilből is elkészül.. :D



A lányok - ahogy korábban írtam már- egy "beépített" babakonyhát kaptak ajándékba - az egyik konyhaszekrényembe szerkesztettük bele.. Ha nem leszek lusta, készítek majd róla közelebbi fotót is.. Szaloncukor nyomvonal vezetett a karácsonyfától az ajándékig, hogy könnyebben rátaláljanak az aprónépek.. :D Azért- hogy mennyire nem tudunk gyerekfejjel gondolkodni- első körben a pöttyöslabda és huplahopp (sic!) karika nagyobb sikert aratott.. :D

Fércjutka (és persze a többiek) szíves figyelmébe ajánlanám: a képeken úton -útfélen Férccsatok láthatóak.. :D
De ezen a leginkább:


11 megjegyzés:

  1. Olyan jó látni titeket,a gyerekeket!gyönyörűek!!!!igazi otthonosság sugárzik minden képről.Szépséges lett a lakás.

    VálaszTörlés
  2. hihíííí!
    De jó ez a konyha a konyhában dolog!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Nakérem így kell ezt csinálni!
    Megszenvedtétek a felújítást rendesen, de van hely a csodás mézes sütésnek EGYÜTT. Ez akkora dolog szerintem, úgyhogy csak shíva is vagy Te. Ahogy az anyukáknak kell. :-))
    A felhangolt meg remek szó, alkalmazni fogom.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek vagytok:) Jó látni a lányokról az újabb fotókat:))
    Nekem az angyal kedvencem és a 3 gyertya, ja meg a házikó is:))

    VálaszTörlés
  5. Jaj de szép képek, tényleg olyan jó kis hangulat árad belőlük. Ez a szaloncukor út nagyszerű, nagyon bájos ötlet. Várom a fotókat a konyhácskáról, mert bár nálunk nem jött össze karácsonyra de azért az ötlet még nincs eltemetve, hogy lesz Lillának is egy valamilyen konyhácska.

    VálaszTörlés
  6. Örülök hogy jól vagytok!Meg a képeknek is!Tényleg olyan harmónia árad belőlük jó nézegetni.És hogy milyen sokat nőttek a lánykáid!!!!(Az angyalkádat jövőre én is ellopom ha nem bánod ugyanis teljesen bele bolondultam.)

    VálaszTörlés
  7. De jó nézni ezeket a képeket! :)
    Gyönyörűek a lányok. A beépített konyha is nagyon tetszik, de még jobban az oda vezető út. :)))

    VálaszTörlés
  8. Szerintem sosem keso, szoval nektek is buek:-)
    Babam itt figyel, imadjuk egymast, mindenkinek megmutogatom:-D
    Azt meg nagyon ertem, hogy mikor megvan a sajat lakas, ter akkor a szemelyes talalkozasok egyszeruen megnonek, mert jonnek a vendegek allandoan. En ezt imadom!!! A lanyok meg annyira szepek, meg te is, meg az apjukotok is..jaj. Lehet, hogy most ilyen elerzekenyulos vagyok, mert ma neztem epp a fiukat (itthon voltak) es olyan szepek ok is;-D na megyek dolgomra:-)

    VálaszTörlés
  9. Ez már annyira idilli, hogy nincs is mit írni:-)

    VálaszTörlés
  10. :)) Hát, azért sejthetitek, hogy mikor épp nem volt idilli, kedvem sem volt fotózni.. :D Azért összességében messze ez volt a legjobban sikerült családi karácsonyunk.. :D Megtartjuk a receptjét. :)

    Kriszta,puszillak, ez szerintem utóhatása az ünnepeknek, én is állandóan olvadozom mindenféle gyerekek láttán, a sajátjaimat meg egyfolytában szorongatom... :D

    VálaszTörlés
  11. Kedves Vacskamati, nemrég találtam a blogodra, azóta nagyon szeretem nézegetni.A lánykáid gyönyörűek! A 2in1 konyhájuktól meg odavagyok:)

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails