2010. febr. 18.

Csőbe húzva..

.... avagy hogyan tettem szert egy rózsaszín Promod nacira.

Ha jól emlékszem, utoljára áltisk. 6. osztályában öltöztem be farsangkor. Most azonban ismét alkalom nyílt rá, hogy gyerekeskedjünk egy jót; barátainkkal hétvégén maszkabálban jártunk. Persze lázas készülődés, ötletelés, egyeztetés előzte meg az eseményt. Az természetes volt, hogy ha négyesben megyünk, egységesen is öltözünk, tehát híres négyesfogatokat kerestünk.

Az első ötlet (kinek nem az lenne) persze a Flintstone család volt...



Aztán rögtön ezután egy hétig ABBA lázban égtünk, a fiúk már el is kezdték növeszteni a szakállukat, de aztán mégsem tudtunk igazán a témára hangolódni...



Lassan kezdett szorítani a határidő és még csak elfogadott ötletünk sem volt, nemhogy jelmezünk. Jött a Queen. (I want to break free..) - mert persze, nem elég, hogy négy embernyi szerelés, de valahogy poénos is legyen, ne csak olyan sima jelmez, mint a római tóga, a kalóz vagy az arab sejk.. (Kb. emiatt vetettük el pl. a Keresztapa/Chicago jelmezeit is..) Bírtam volna bajuszban és Kleopátra frizurában lejteni egyet a porszívóval. :)



Mire megszületett a végső verzió, már csak három napunk maradt.. Minden este próba, megbeszélés (mintha műsorra is készültünk volna, valójában csak röhögős-dumcsizós vacsorák), én meg lélekszakadva varrtam az utolsó pillanatokig a füleket, farkokat, szoknyát, topot..






És hogy kerül a képbe a cső? Hát, az én jelmezem egy csőtop és csőnaci volt. (Tudom, nem feltétlen a legelőnyösebb szerelés, de a szent cél érdekében.. :)) Persze, az óriásparókán kívül..

(( - Duplazárójel: Az összes kellék közül a nadrág jelentette a legnagyon kihívást, valahogy egy közeli ismerősünknek sem volt megfelelő darabja.. Végül a buli előtt három órával (jellemzőőő) beestünk a helyi plázába, s a Promodban találtunk is egy tökéletes nadrágot.. Hát, kb. a fél boltot előbb elhoztam volna, mint ez a gatyót, de Balázs vigasztalt, hogy a kiszemelt darabokért majd visszajövünk, addig meg gondolkodhatok rajta, hogy illesztem be a tavaszi ruhatáramba A rózsaszínt.. :P - duplazárójel vége..))




(Ha valaki nem ismerne fel- ez a sárga búrafejű én vagyok.. Sziasztok!! :D).

Vajon kitaláljátok, kiknek öltöztünk?

(Igen, a balettpatkányok voltunk a Macskafogóból.. :D)

26 megjegyzés:

  1. Csak nem patkányoknak a Macskafogóból? Nagyon jó lett!!!

    VálaszTörlés
  2. Igazán szórakoztatóan írtad le a történéseket,miközben haladtam az olvasással,majd'kilukadt az oldalam a kíváncsiságtól,mire esett a végső választás!
    Nagyon jól sikerültek " Macskák" jelmezei,gondolom jól szórakoztatok! na meg a gyerkőcők is,mikor megláttak benneteket!

    VálaszTörlés
  3. Négy geeengszter! Nem láttad az új részt? Ott öregítve, meghízva, hurkásan bénáznak már a szereplők. Na az tényleg előnytelen, hhehehe!

    Tök jó!!Engem is csőbe húzhatna valaki egy farsang erejéig.

    VálaszTörlés
  4. Macskafogó. Ez nagyon rátok lett szabva. :-)

    Remélem a rózsaszín gatyót is be tudod majd illeszteni és nem csak erre volt jó. ;-)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jóóóóóóóóóóóóó:) Ötlet elraktározva:)

    VálaszTörlés
  6. Macskafogó! Férjed megtévesztésig hasonlít. :-)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó a szerkótok, a leíráson pedig nagyon jól szórakoztam :)

    VálaszTörlés
  8. :)), jó buli lehetett.
    A gatyó pamut? Mire való a Procion?

    VálaszTörlés
  9. Macskafpgóóóó ! Klassz jelmezek :)

    VálaszTörlés
  10. Ez tényleg nagyon poén. Nagyon cuki a szőke paróka és a rózsaszín csőnaci. :D A dalt megtanultátok?

    VálaszTörlés
  11. Én a helyedben le se venném ezentúl se a parókát, se a nacit...:) Nagyon jól áll! Megpukkadok a nevetéstől!

    VálaszTörlés
  12. Én se tudok újat mondani, csak azt hogy a macskafogóból a négy gengszter! :)

    VálaszTörlés
  13. Csúcs lett a szerkótok!!!
    Nagyon ügyes! :D

    VálaszTörlés
  14. Ti aztán tudtok élni!!!!!:))))Naggyon jól teszitek!!!!!Szuper jó!Rád nem ismertem volna.:)
    Mit szóltak a lányok??????????

    VálaszTörlés
  15. Minket is jól elszórakoztattál,bár gondolom ez csak morzsája annak mint amennyit ti röhöghettetek rajta.Csúcs!!!!!És én is a Macskafogóra tippelek.

    VálaszTörlés
  16. Woooowwwww, zseniális a jelmezetek!!! Ennél fergetegesebb már csak a buli lehetett. :o)) Gratula neked, ügyesen megvarrtad a füleket, rucikat. :o)))

    VálaszTörlés
  17. Nagyon egyértelmű, és nagyon szuper. Hihetetlenül jó fejek vagytok! A parókád kész darab?
    Én is akaroook bálozni : )

    VálaszTörlés
  18. Szuper buli lehetett, a jelmezek pedig haláliak!!

    VálaszTörlés
  19. Dragam, en nem ismertelek meg;-) NAGYON JO!!!

    VálaszTörlés
  20. :DD Ti jobbak vagytok, mint a bálozók, ott nem talált aki mindenki.. :D

    A dalt folyamatosan énekelgettük készülődés (két röhögőgörcs) közben, de persze ez olyan bravúros szám, hogy nagyon gyenge próbálkozás lett volna "élesben" előadni.. :D (max. tátikázva, mert még kakaoke-n is húzós.. :D)

    A lányok is jól szórakoztak, bár ők csak részletekben látták a jelmezt, ez a farsang csak felnőtteknek szólt. De majd készítek fotót róluk is, Katát egyenesen meg kell zabálni a fülecskékkel.. :D

    Ahama, én még Procival egyenletesen festeni nem tudtam, lehet, nem egy ilyen drága gatyó lesz a kísérleti nyúl.. A rózsaszín (csokibarnával, anthracittal és feketével.. meg egy kicsit hosszítottabb felsőkkel ) inkább beilleszthető a ruhatáramba, mint a batikolt.. :D

    A paróka egy nagy fekete néger gömbfrizkó (van ennek hivatalos neve?) valódi paróka (Persze nem a komolyabb fajtából), amit kb. fél órán át tupíroztam, mire kialakult a Cookie frizurára kicsit emlékeztető forma. Aztán ráfújtunk 2 flakon sárga hajlakkot, hogy a szín is stimmeljen.. :D (most még várok, mert lehet, még lesz egy késői buli, amin még egyszer elsütjük a jelmezt, utána nem lesz semmi kifejteni belőle a füleket és kimosni.. :D)

    Kriszta, a második filmet nem láttam (szerintem nem is fogom megnézni, hacsak a tv-ben nem lesz semmi más..), viszont megbeszéltük, 20 év múlva ugyanitt, ugyanebben a szerkóban.. vagyis a második résznek megfelelőben.. :D

    Mindenkit arra bíztatok, menjen, bálozzon, bulizzon.. néha jó egy kicsit kivetkőzni magunkból.. :D
    (Bár az igazi farsangi szezonnak már kedden vége szakadt, azért ezt sok helyen nem veszik már figyelembe.. D:)

    VálaszTörlés
  21. Eszméletlen jól néztek ki! Szerintem ki fogod használni a rózsaszín gatyeszt!!!!

    VálaszTörlés
  22. Nagyon jók vagytok! A Macskafogó a kedvencem, úgyhogy még szép, hogy kitaláltam! Ha gondolod, akkor suombaton elviszem eked a második részt DVD-n.

    Én vezettem, mondd meg én vezettem?!?

    VálaszTörlés
  23. Jaj, drágám, ne gyere, Kata skarlátos, Isten ments, hogy elkapjátok!! :(
    (De ha meggyógyulunk, bármikor..! :D)

    Éééén ááállat? Az vagy Billy.. :D
    (Ne tudd meg, hogy röpködtek az idézetek egész farsang alatt.. :D)

    VálaszTörlés
  24. Szia! :-)

    Olvasgattam nálad egy kicsit...
    Nagyon jó a jelmezetek, de bevallom őszintén, a madáretetéses bejegyzéseidtől meg egyenesen elájultam, és rettenetesen irigy is lettem! :-)
    Én is etetem őket, és óriási csapatban jött rengeteg féle tollas (még külön bejáratú karvalyom is van, aki naponta nálam vacsorázik), de vörösbegyet hiába lestem egész télen, és rettenetesen kívántam néhány őszapót is...:-) És mindezt bent a városaban a Bory-várnál?!?! Vagy épp azért?!
    Ja, és a verebeidből nálam is van, mindkét márkából! :-) Majd küldöm a szaporulatot, mert épp a hétvégén tettünk fel 2 veréblakótelepet nekik.:-)

    VálaszTörlés
  25. hehehe, nekem is az egyik kedvencem a macskafogó...és ÁLLAT lett a jelmezetek!
    hát én is prociont locsoltam volna, mint ahama, de hajrá az illesztéshez :Drosegarden

    VálaszTörlés
  26. Ercsu, kitartás, eddig nálunk is minden évben más fajtából volt több.. és szerintem évről évre visszajárnak, szóval egyre többféle jön majd.. :D
    A veréblakótelep nagyon hasznos lehet, nem sokat kell majd bajlódnotok a kártevőkkel! :D

    Néma, mi az a Drosegarten? :D

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails