2010. márc. 7.

Bitterroot



Azt hiszem, nyugodtan írhatom, ez a bejegyzés Ercsu nélkül nem jött volna létre: tőle rendeltem a bambusz kötőtűimet, az uruguayi fonalat, amelyekkel a kendő készült, s a befejezésnél még gyors online tanácsadással is segítette a munkámat, amit ezúton is köszönök neki. (Sőt, a blokkolásnál is az ő blogján tanácsoltak szerint jártam el. :D)



Szerettem kötni ezt a kendőt, s - ahhoz képest, hogy két kisgyerek mellett próbálkozom- egészen gyorsan elkészült. :) A színe a rendelésnél kis csalódást okozott, mert chocolate lace néven barnának rendeltem, a fonal azonban inkább szürke.. még szerencse, hogy ez a másik kedvenc színem, így azért tartós ki- és fennakadást nem okozott a dolog. :D A fonal maga, mint az álom, vékony, könnyű, puha, mégis meleg.. Ma még neki is állok a köv. motring felgombolyításának.. :D




Technikai részletek a Ravelry-n. :D

This shawl was made from a Knitty pattern, technical informations can be found in my Ravelry notebook. I simply love the easy and attractive pattern, even the fantastic, beautiful and soft merino wool fiber!

15 megjegyzés:

  1. Elájulok!.....Egyrészt,hogy mi az,amihez te nem értesz????Másrészt,hogy micsoda csodálatos kendőt kötöttél!!!!!Én ilyennek nem hiszem,hogy nekiállnék....sose lenne készen.:)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű, nagyon ügyes vagy!
    Nagyon szép a fonal is.

    VálaszTörlés
  3. szep lett nagyon!! mi a kovetkezo?;-) ugyenebbol a fonalbol lesz az is?

    VálaszTörlés
  4. Ez gyönyörűséges!Látszik rajta hogy milyen fonalat használtál hozzá.Milyen jó lehet belebújni!Én is úgy szeretnék magamnak egy ilyen kendőt,de nem merek neki fogni.Én tutira nem tudnám megkötni.Rengeteg munka lehet.

    VálaszTörlés
  5. Milyen finom fonalat használtál.Eredetileg ezt irtam.Hogy maradt le?

    VálaszTörlés
  6. Húúúdenagyonszépségességes!!! :-)))

    VálaszTörlés
  7. Húha, hát te ilyent is szoktál? Ez aztán nem semmi! Ilyen vékony fonalból. Nagyon szép lett, te pedig nagyon ügyes, és türelmes vagy : )

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm szépen a dicséretet. Azért az meg kell valljam,ez nem egy nehéz minta, nagyon könnyű követni és hálás, mert látványos. És igen, sok múlik a fonalon is! Régebben olvastam valahol egy blogbejegyzést arról, hogy sznobság csak ilyen drága és messziről jött fonalakból kötni. Nos, amennyit én kötök, az szerintem csak ilyenből érdemes megcsinálni.. :D A rendeléssel kapcsolatban csak egy dolgot bántam meg: hogy csak ilyen kevés fonalat vettem :)

    Kriszta, sajna, ebből már csak egy narancsnyi gombolyag maradt, erősen gondolkodom rajta, hogy mit kezdjek vele, most egy chartreuse színű tavaszi saját kreáción agyalok.. Fejben megvan, de hogy fogom megcsinálni...?

    Krisz, én biztatnálak, hogy állj neki, ez a minta szerintem tökéletes első kendőnek, ahogy írtam, könnyű követni, ellenőrizni, ha abba is kell hagynod, könnyen tudod folytatni (nem úgy, mint mondjuk a Laminariát.. :D), és van egy shawlette (kisebb) verziója is. :D

    ÉS tényleg olyan finom meleg!! Most sálnak használom, ha megyek valahová, ha a fejem is fázik, kendőként, mikor pedig odaértem, melengeti a hátam, derekam.. :D

    VálaszTörlés
  9. Elképesztő, hohy milyen szép és hogy miket tudsz!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon ügyes vagy, szép lett a kendő!

    VálaszTörlés
  11. A kendő igazán gyönyörű. És hogy te milyen ügyes vagy. :)

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails