2010. márc. 6.

Díjak és Vacskamati

Vacskamati hebehurgya, s feledékeny, a névválasztás nem véletlen. A díjakat és játékokat eddig lelkiismeretesen továbbadtam, minden szabályát, előírását betartva, de be kell valljam most, hogy a lányok ennyit betegeskedtek, egyszerűen belekavarodtam, mit, honnan, merre kellene küldenem. Igazándiból elég nyíltnak érzem magam, kérdezés nélkül is elárulok magamról olyan dolgokat, amikre senki sem kíváncsi.. :D És - bár mindig szívmelengetően jóleső, ha egy díj továbbadásánál rám is gondoltok, számomra a legnagyobb elismerés mégis az, ha látom, valaki feliratkozik rendszeres olvasónak, pláne, ha kommentet is hagy! Nekem ez az igazi díj, szóval, ha tényleg díjazni szeretnétek, inkább írjatok a postokhoz pár sort, őszinte véleményt, akár kritikát is. :D

Az elismerő díjakat pedig köszönöm Aledinek, Jandónak, Móninak, Csillának és Jusztinának! :) (remélem, nagyon nagyon remélem, nem hagytam ki senkit! )

4 megjegyzés:

  1. :) Én lélekben sokszor neked adtam:) De sosem jutottam el a tettekig...

    VálaszTörlés
  2. Az említett nyíltság és közvetlenség és vidámság és sok minden miatt jó itt időzni, a feledékeny és hebehurgya kuckó-lakónál : ))
    Az ellenőrző karakter siess : )) Bizony érdemes ide sietni : D

    VálaszTörlés
  3. ..hát ezt mondom én is (amit Te)!!! A díjakról nagyjából kijelenthető, hogy biztosra vehetően, mindenki megkapja mindegyiket előbb-utóbb. .-)

    VálaszTörlés
  4. Ó,hát nagyon remélem,hogy meggyógyultak a lányok!!!!!
    Madárkáitok???

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails