2010. márc. 3.

Fejezzük be együtt...márciusban - Pöttyös Pannit



Na, jó, ő a februári levadászandó UFOm lett volna, de a február olyan galád gyorsasággal véget ért, hogy észbe sem kaptam, s már ki is sorsolta Ildi a nyertest. Úgy látszik, nekem a közös határidős feladatokkal is meggyűlik a bajom.. de azért Pannit benevezem márciusra! :)

Igazándiból Lucának kellene hívnom, hisz tavaly november óta készül, s nem is tudom, mi tartott olyan sokáig rajta, hisz az első perctől fogva szeretem, aztán mégis minden olyan körülményes volt, többször félretettem, mire végre elkészült. Szegényke viszontagságaival nem is akarnálak most Benneteket untatni, inkább azt a kedves történetet mesélem el, hogy kapta a nevét.. ugyanis azt nem én adtam neki, hanem szombaton, a fehérvári Foltvarrós topictalin Violini ötlete nyomán közfelkiáltással nyilvánították ki a lányok, hogy ő bizony nem lehet más, csakis Pöttyös Panni! Pedig akkor még a szoknyácskája nem is volt rajta. Külön nagy öröm számomra, hogy a debütálása alkalmával -ha minden igaz, s megérkezik az utolsó rábólintás- már gazdára is lelt.. :)



Pannit kifejezetten kicsi lánykáknak (2-3 éveseknek) terveztem, mert emlékeim szerint Sárának eléggé meggyűlt a baja a babák öltöztetésével- meg kell vallanom, néhányéval nekem is. Panni ruha nélkül sem árválkodik pucéran (szintén saját tapasztalat, mert nálunk sok baba bezzeg..), mert kis dresszben-harisnyában került ki eleve a varrógép alól, s ha a kis gazdája mégis öltöztetős babára vágyna, az egyszerű gumírozott szoknyával biztosan boldogul. Panni nagy baba (nekem), az etetőszék jó viszonyítási alap lehet a méretéhez.. (45 cm-es)


12 megjegyzés:

  1. Édes bájos lett ez a Panni baba!

    VálaszTörlés
  2. Hát Ő is egy gyönyörűseg lett! Csupa báj, kedvesség! Nagyon ügyi vagy!:))))

    VálaszTörlés
  3. nagyon szépek, finomak, szeretnivalóak a babáid!

    VálaszTörlés
  4. Panni baba irtó kedves, aranyos és szép is. Különleges, mint a többiek. :)

    VálaszTörlés
  5. De aranyos ez a babád is! Nagyon jó ötlet ez a dressz+kis szoknya!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon kis aranyos ez a Panni, nekem is nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  7. Imádnivaló, szépséges, és tündéri a nagy szemével.
    Hoztam neked egy díjat : )

    VálaszTörlés
  8. Csini lett a szoknyájával :-)

    VálaszTörlés
  9. Baba lett! :)))

    Édeske, a maga munkája van fent a Gyerekszobán? Mert a szöveg nem stimmel, de az alkotást simán elhiszem magának. ???

    VálaszTörlés
  10. Tokeletes gyereknek valo baba lett!! Jo, hogy ruha nelkul sem pucer es lathatoan konnyen oltoztetheto. Az arca, az meg tunderi:-)

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm szépen, lányok! :)

    Évikém, köszi a bizalmat, de az nem én vagyok.. Nagyon szép az a motyó, de nem az én világom.. (Előre kellett volna gondolkodnom, hogy ne tucatnicket válasszak magamnak.. :P)

    Aledi, köszönöm a díjat is.. most nagyon kutyául állok velük.. :(

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails