2010. márc. 15.

Még szerencse...

.. hogy nem lakik alattunk senki. :D











19 megjegyzés:

  1. De szívesen laknék nálatok! :)

    VálaszTörlés
  2. Hogy is szoktad mondani? Bruhaha!
    És tessék mondani anya is ugri-bugrizik a csajszikkal???

    VálaszTörlés
  3. Hú, ez nagyon jó, nagyon eredeti :)))

    VálaszTörlés
  4. nálunk szigszalagból vonatpálya van a nappali-étkező-konyha térben :D nekik meg dobozból vonatjuk, amit magukra vesznek, és mind a 3an vonatoznak néha :)

    VálaszTörlés
  5. Még szerencse... ,hogy ilyen anyukájuk van!:-)
    (Amúgy Anna a témához kapcsolódó nagy mondása: "..és ez nem véletlen!!"

    VálaszTörlés
  6. Hűűű, ez tök jó!
    Kár, hogy a mi társasházunkban '0 - 24"ig csendrendelet van. ;-)
    Igaz az alsó szomszéd eddig még bírja Bó ugrálásait és széktologatásait. :-)

    VálaszTörlés
  7. Annyira aranyosak! Nálunk nem lehetne ilyet csinálni, mert diagonálva van lerakva a padlólap. :)
    Nálatok is a konyha a legjobb játszótér?

    VálaszTörlés
  8. Én a kertben szerettem volna kirakni járólapból, de leszavaztak és maradt a sima út. :))

    VálaszTörlés
  9. Milyen jó lehet nálatok a gyerkőcöknek! Szabadság!

    VálaszTörlés
  10. :DDD Mi is mindig ezt szoktuk mondani!

    VálaszTörlés
  11. Nálatok is a konyhában lehet a legjobban játszani?Nálunk is mindig oda gyülekeznek a lányok.Én viszont nem szeretem,mert kicsi.Különben is egybe van a nappali meg a konyha ott lenne elég hely játszani.Nekem nincs ilyen szép nagy konyhám mint Neked!

    VálaszTörlés
  12. Ki is megyek megnezni, hogy elfere-e hozzank egy ilyen:-)
    ELFER!!! na delutan meg is csinaljuk!!! koszi az otletet!
    Szerintem a padlolap jobban tompitja a zajt, mint a parketta... nem?:-)

    VálaszTörlés
  13. szívderítő már megint, úgy, ahogy van...a környezet és a bűbájos szereplők a legjobb katalógusba is beleillenének,
    az ötlet is szuper,
    tetszik, hogy kishúg is nekiindult

    VálaszTörlés
  14. Kukkants be hozzám. ;-)
    http://bogyimami.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  15. Hali! :) Igen, a konyha a legremekebb játszótér! És az egyik legnagyszerűbb ötletünk volt, hogy ekkora (hatalmas legyen!). Képzeljétek, ha vendégek jönnek, nem tudom őket a nappaliba terelni, mindenki leragad a konyhában. :D

    Én nagyon szeretem, ha a lányok a közelemben sertepertélnek, úgyhogy elég ritkán vannak a gyerekszobában. :)

    Mici, naná!! Sőt, Balázs és a nagyik is beszállnak néha! (Nem vicc!)

    Mária, nálunk is diagonál. :D A lányok ferdén ugrálnak. :D

    Kastan, Katát nem kell félteni, megy ő is, szívderítő nézni, ahogy próbálja utánozni a nővérét!

    Jutka, arra az útra simán lehet krétázni... Ősszel olyan gyönyörű, szivárványos ugróiskolát színeztünk a betonra Sárával, hogy senki nem tudott neki ellenállni!

    Orsi: :D (Én most folyón és krokodilokon gondolkodom.. :P - de azért nehogy számon kérjétek rajtam!)

    Hajnóca! Köszi, nagyon kedves Tőled! :D (De tudod, az igazi díj , hogy itt vagytok és írtok. :))

    VálaszTörlés
  16. Húúú, de jó kis Anyucijuk van a Lányoknak.... :)))) Remélem Te is beszállsz olykor, mert kinézem Belőled!!!!

    Nálunk régebben a 9. emeleti gyerekszobába raktuk le az egykori ikeás ugrálós szőnyeget..... nem kérdeztem meg minderről az alsó szomszédot sohasem.....

    VálaszTörlés
  17. Azt természetesen én is szeretem ha körülöttem sertepeltélnek.El sem tudnám képzelni másképp!!!Inkább csak azt nem szeretem hogy útban vannak,mivel kicsi a konyha.Balesetveszélyes,még úgy is hogy a tűzhelyen magasitó van.A gyerekszobába csak Réka játszik néha,azt csak azóta mióta Hannus mobilis.Igy van egy kis nyugta ha magára zárja az ajtót.Vagy ha együtt játszunk benn mind a hárman.Egyébként az egész lakás egy nagy játszótér.Ha látnád hogy most is mi van nálunk!!!!

    VálaszTörlés
  18. Ez csúcs! Nálunk is jól jönne, ki is találom, hogyan. Mindenhol parketta van, szóval nem működik ez a padlólapos, mindig csak úgy szoktuk, hogy lapokat ragasztunk a földre. De tetszik, hogy nálatok állandóan ott van.

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails