2010. márc. 20.

Nézzük, milyen az idő kint....





.. ragyogó! Nagyszerű..akkor megyek, és elültetem ezt a kis palántát! :)



Ő Imola. Vagyis egy Imola.. Majdnem Fanni, de nem egészen.. sajna, nincs most itt egy angyalom sem , hogy mellé tegyem, méretében szintén 14 cm, mégis valahogy filigránabb Fanninál. Ő is egy levadászott UFO, és ez a történet többfelvonásos.. Ő lett az első elkészült Imola, tavaly nyáron egyszerre szabtam-varrtam ki hét baba alapját. Aztán csak az első készült el, a többiek meg vártak türelmesen.. Télen aztán elkezdtek alakot ölteni, arcot, többségük hajat is kapott, ő maradt egyedül kopaszka.. Aztán megláttam, Julcsinál a tűnemezelt gyapjúhajat, és már tudtam is, milyen lesz a frizurája. Vidám dolog a nemezelés, mégis, hosszú távon azt hiszem, én maradok a kenderkócnál. :D (Jelzem a többiek továbbra is UFOk! :P)



Ruhája egy átlapolt tunikából és buggyos gatyóból áll.
A kis cserép szintén régóta dédelgetett terv, vacilláltam a nemez és a kerámia között, végül ehhez a megoldáshoz voltak most eszközeim. Mindenesetre nem egy gyerekbarát megoldás, vagy én vagyok nagyon béna, egy órát legalább szöszöltem vele, Kata meg egy pillantás alatt szétkapta. Gyerekteszten bukott. :D AKinek a 14 cm nem mond semmit, a méretek érzékeltetésére: a cserép egy gyűszűre lett nemezelve, aztán fekete gyapjúból beleszúrkodtam a földet, középre meg egy pulcsi boholytalanításának maradékából (rögös úton) keletkezett levélkék kerültek. Végülis, pont ezek az üdezöld kis gombolyagok adták meg a löketet, hogy végre elkészüljön ez a baba is. Meg a kinti csodás idő!! Most szaladok is, mert TÉNYLEG ültetünk... :D


( 3000 ft az ára - ha valaki esetleg szeretné magának Imolát, kérem írjon a mélcímemre. A blogolvasóimnak a postaköltséget én állom.. :)) Jövő hét szerdán feltöltöm a Meskára. :D)


(Kis képzavar névzavar.. mert van egy Fannim, akit Imolának neveztem el, s van egy Imolám, akit meg még Fanniként jegyeztem... Hmm.. nem gondoltam volna, hogy majd egyszer szérianeveket adok a babáimnak. :P)

11 megjegyzés:

  1. ..és az elsőnek én vagyok a boldog tulajdonosa:))

    VálaszTörlés
  2. Nagyom kis édes lett!

    Jó, hogy leírtad a méreteket, a gyűszűre nemezelés csuda dolog lehetett, de megérte!

    Jó kertészkedést, én is ezt tettem..

    VálaszTörlés
  3. Nagyon kis édes!Hogy tudsz ilyen apró dolgot ilyen szépen megvarrni?!Én úgy tapasztalom minél kisebb annál nagyobb precizitást igényel.A nemezcserép nagy ötlet!Kár hogy a gyerektesztet nem állta ki,szerintem megéri fejleszteni.Sokkal szebb mint a cserép.Olyan ölelni való!
    És hogy állsz a Waldorf babával?Én hamarosan befejezem,majd mutogatom a képeket róla.

    VálaszTörlés
  4. Édes kicsi kertészlány :)
    A kóchaj mennyire gyermekbarát?
    Nekem is van kenderkócom,de nem merem használni,úgy látom,könnyen ki lehet húzogatni a szálakat...

    VálaszTörlés
  5. 14 cm ? Nem vagy semmi. Tüneményes. Én kicsit hiányolom a nevetőráncokat a szeme mellől, ha már a szájával nem nevet : ) Az a cserép is nagyon jópofa.
    Hogy állsz a szülinapi készülődéssel? Én most tudtam le :))))))

    VálaszTörlés
  6. Mint egy mesében! Zseniális vagy! És Imolád, csodaszép lett! :o)

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm szépen, lányok!

    Krisz, nekem a nagy babák készítése jelent kihívást.. Ez a méret az igazán kézreálló, csak kicsiknek játszani nem ez a legmegfelelőbb.. bár a lányaim egy ideig elvannak velük.. :D (Waldorf téma jegelve.. túl sok project fut egyszerre, igyekszem most néhányat lezárni, mielőtt újba kezdenék..)

    Aledi, van nevetőráncos is (vagy oldalpillás), ez most ilyen lett.. lassan én is hiányolom róluk.. de eredetileg csak ennyi volt a Fannik arca is, próbáltam nevetősre is, de ezek a babák úgy nem tetszenek. Nem fura? :D

    Szülinapon (első menet) sikeresen túlvagyunk... jönnek az indiános bejegyzések.. remélem.. :D

    Katafolt, ezeket a babákat elsősorban dekornak és nem játéknak szánom, de a kenderkóc nagyon strapabíró, soksok apró öltéssel varrom a fejtetőre, ami a "tupír" miatt azért nem látszik. A kompaktabb frizurák (fonott, kontyba csavart) szerintem nagyon formatartóak, a lazábban, mint Kicsoda babájáé azért elvesztenék az alakjukat egy kétéves fodrász tevékenysége során, de egy kisfésűvel, némi igazgatással vissza lehet alaktani. A gyapjú ezzel szemben húzásra elszakadhat - ezért is fontam össze a copfjait, hogy erősebb legyen, és ezért nem varrtam végül a fejére a gyapjút, ha megrángatják úgyis mindegy, hogy egyben jön le a haja vagy a varrás mellett szakad el.. Szóval vigyázni kell rá. :D

    VálaszTörlés
  8. Bűbájos ez kis Imola a cserepével együtt. Én is azok közé tartozom, akik csodálják (és nem értik), hogy lehet ilyen pici babákat varrni minden kiegészítővel együtt:-)

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails