2010. okt. 18.

100 meg egy meg nem írt post...

.. legalább ennyiszer terveztem, hogy most már megmutatom, leírom, elmesélem... Aztán valahogy mégsem. Pedig vannak olyan kreapici projectjeink, amiket már vagy másfél éve lépésről lépésre fotóztam, tavaly őszi vagy Karácsonyi bejegyzés kezdemények, amiket elvetettem, kész vagy már tényleg majdnem kész babák, amiket viszont pont fotózni kellene csak.. És kitaláltam sok frappáns(nak tűnő) címet, meg másoknak is hasznos útmutatókat (és egy csomó ígéretem is van: lógok még babahaj, textilzöldség leírásokkal...) Nem tudom, a szorgos kreabloggerek hogy csinálják, hogy még a közlésre is van idejük... Úgy tűnik, belőlem genetikailag hiányzik ehhez valami.. (Nem, nem a közlési vágy vagy a fokozott kommunikációs készség, akik ismernek, tudják, milyen rengeteget beszélek és írok, ha rámjön... :D)

Na de most!! Sok-sok képet feltöltöttem a gépre, és az aksi is tele. Igaz, a szép idő elromlott azóta, de legalább nem kell annyit szabadkoznom, amiért rosszak a fotóim.. :D

Először is, egy programajánló azoknak, akiket nem riaszt el a borongós idő sem egy kellemes kirándulástól. Még a hét végéig nyitva van az Alcsúti Arborétumban a Babaházban található kedves kis kiállítás, amit érthetetlen módon alulszerveztek és - hirdettek. Maga a babaház, a"kiállítás" és kirakodóvásár mérete igencsak miniatűr, csak ezért talán nem lenne érdemes kiruccanni, de az őszi színekben pompázó csodálatos parkerdőben tett sétát tovább színesítheti. Remek alkalom, hogy az ember feltöltekezzen színekkel, illatokkal, természetes energiákkal a közelgő tél előtt!



Mi Julcsiékkal voltunk bő egy hete- jellemzően én nem lennék képes olyan jó kis montázsokat szerkeszteni, mint ő.. szóval itt inkább a babákról és nemezjátékokról mutatnék pár képet. A kiállítás hangulatát fokozta, hogy az egyik szárnyban játszósarok volt berendezve a gyerekeknek; a babakészítő- és a nemezelőművész bámulatos módon játékra bocsátotta a művei egy részét, igazán ember(gyerek)közeli, békebeli játékokat adva az aprók kezébe. Nekem különösen tetszettek a babák, mert amikor az (általatok sünimanónak nézett) babám szabásmintáját szerkesztettem, valami ehhez hasonló végeredményt képzeltem el. (Ez is jó példája annak, mennyire magukat alakítják a babák.. :D) Nah, és a gyönyörű kenderkóc hajak!







A teljességhez hozzátartozik a készítők megnevezése (hátha nem látszik jól a plakáton) :

Pálfi Boglárka- bábkészítő
Farkas Márta - nemezelő
Visi Ágnes - keramikus



Természetesen rengeteg színes levelet, botocskát, fakérget, terméseket gyűjtöttünk. Remélem, ezek felhasználásáról is lesz energiám írni majd.. :)

4 megjegyzés:

  1. Na meg a copfos valódi babák is csodálnivalóak!

    VálaszTörlés
  2. Már akié copfos:)) Az enyém mát nem hajlandó:(

    VálaszTörlés
  3. nagyon szepek! az utolso kepen, a falon van avalami indaszeru, az mi?

    VálaszTörlés
  4. :)

    Kriszta, az is nemezinda, nemezvirágokkal. Nagyon jól nézett ki.

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails