2010. okt. 19.

Hoztam is, meg nem is..



.. újat is, meg nem is. Ezt a mackót már láthattátok egyszer (-kétszer. :)). Pontosan a korábbi háttérként szolgáló táskába került, s ott is maradt egészen mostanáig. Valahogy nem éreztem késznek és nem tudtam, mi hiányzik még róla. Aztán jött a jó idő, az ihlet meg még jobban elszállt.
Tegnap, varrósarok rendezés közben, újra a kezembe került (de csak azért, mert teljesen mást kerestem.. :D), és letettem egy kupac gyapjúfonal mellé. Valahogy egy kékhez került közel, és akkor már tudtam, hogy csak egy egyszerű sál kell ide. Pont ilyen, novemberi köd-kék. Mivel olyan pinduri méretű, egy sapka is nagyon gyorsan elkészült hozzá. :) Kell is, mert elég barátságtalan az idő odakint; mire a fotózást befejeztem, bizony majd' leirigyeltem azt a meleg gyapjúsálat.. :D


(Elérhető a Meskán Elkelt!)

És az sem véletlen persze, hogy ez a bizonyos fonal az asztalomon hevert... remélem, hamarosan tudok erről is képet mutatni.

7 megjegyzés:

  1. Jaj, ez a maci így tökéletes. Imádom!

    VálaszTörlés
  2. A sapka nagyon hiányzott neki,olyan kis cuki lett vele!

    VálaszTörlés
  3. Az a sapka:) olyan manós:) nagyon tetszik:)

    VálaszTörlés
  4. Naaa, ilyen gyorsan elvitték? Übercuki, nem kéréses. Azt se tudom hogyért adtad! Csinálj még, aztán licitálunk. ;)

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails