2010. okt. 20.

Őszi gyümölcskosár


Ezúttal nem a mi babakonyhánkba készült, hanem az oviba, ahol- ha minden igaz- a gyerekek épp az őszi gyümölcsöket "tanulják"..( Hacsak már nem jutottak túl rajta, míg Sára itthon betegeskedett.) Legalább a lányok itthon gyakoroltak, mert annak ellenére, hogy többször, nyomatékosan kifejtettem, ezek nem maradnak náluk, minden egyes darabot a babakonyhából, és alkalmi kisboltból szedegettem össze. Sebaj, a teszt megvolt. :D



Alma, körte a jól bevált (kissé átszabott) Tildas-séma alapján, hisz minek módosítani azt, ami egyszer jól működik?!



A szilva és a szőlő - nos, még van mit finomítani rajta- saját találmány. Volt valahol egy dió is, de az annyira szánalmas lett, hogy csak Sára könyörgése mentette meg a kukától. Úgy tűnik, jól el is rejtette, nehogy kihajítsam mégis, mert azt nem sikerült megtalálnom. Tettem helyette igazit, és gesztenyét is: inspirációnak, hátha egyszer kitalálom, hogy lehet élethűen ábrázolni ezeket is textilből. :D


7 megjegyzés:

  1. Nagyon jó kis kosár lett. Én is szerettem volna készíteni a lányomnak, de addig halogattam, míg kinőtt belőle :(

    VálaszTörlés
  2. Régi terv, hogy varrok Nimródnak is egy kosárral.... Timi (Violini) filcképe is lassan egy éve kiszabva..

    VálaszTörlés
  3. ez tok jo, en ugyanerrol irtam, mert ugyanezt csinaltam:-))), de ugy ahogy mondtad multkor, gyumolcs napra;-P

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól sikerültek!!! És mondd, mióta játszanak vele a lányaid? Mert én Timinél is olvastam, hogy még kettő sem volt Gerda és már főzőcskézett, de Emmánál ennek még semmi nyoma :-( Vagy csináljak neki és akkor majd főz?? (fejvakarós smiley)
    Azért feleslegesen nem akarok melózni, van varrós ötletem elég :-D

    VálaszTörlés
  5. Klassz lett nagyon! Én is gondolkodtam rajta, hogy varrok az oviba. Nekünk is van gyümölcsnap, csak éppen az idp hiányzik hozzá.

    Az ikrek majd csak jövöre kapnak, Andráska is kb. két éves kora után kezdett fözöcskézni.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jól sikerült!
    Nekem a szilva is bejön!!!
    Ügyi vagy Erika! :D
    Marika

    VálaszTörlés
  7. Köszi, lányok! (Szia Marika! :))

    Hát, Adél... nálunk is vannak ilyen hamvába hótt varrományok. (Félig kész játszószőnyeg, félész ujjbábok... :D) Majd az unokának több időd lesz varrni. ;)

    Arci, Sára sem volt igazán szerepjátszós, inkább a kreatív elfoglaltságokat szerette mindig, Kata ellenben legkisebb korától kezdve céljának megfelelően használta a játékokat, mondhatni, ő vitte bele Sárát a babázásba, főzőcskézésbe. Most is napi használatban van a babakonyha, pedig már lassan egy éve, hogy megvan. Javaslom, hogy egy Tildás almával, körtével kezdd, az dobálni, gyúrni, őszi gyerekszoba dekorációnak is jó, és ha filcből készül a szára-levele, akkor kb. fél óra alatt meg is van. Egy fakanál, egy kislábos a sámlira, néhány zörgő dió vagy kupak és máris indulhat a főzőcske. (Vagy a boltos játék) Elég akkor beleinvesztálni időt és pénzt, amikor valóban leköti. :D

    Azért szeretem ezeket a zöldség-gyümölcs varrásokat, mert nagyon kevés a gépi varrás benne, ha csak pár percem van, akkori s elő lehet venni, és látványosan haladni vele. (pl. egyszerre többet átvarrok a gépen, aztán ha van 10 percem, megtöltöm, köv. alkalommal varrok szárakat, levelet, megint máskor összevarrom.. de nagyon kell vigyázni, mert könnyen ottragad mellette az ember. :D

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails