2010. okt. 21.

Zen kert a konyhában...





..azaz, csendélet prézlikészítés után. :D

6 megjegyzés:

  1. :) Gyereket a konyhapultra!! Nálunk ez bevált módszer, ha valamit együtt csinálunk :)

    VálaszTörlés
  2. :-)

    Nekem nem férnek fel, a felső szekrények miatt. Nem is mertem Andráskát sem feltenni, szerintem az ikreket sem merem késübb, de a lányok édesek nagyon!

    VálaszTörlés
  3. De gyönyörűek a kislányaid. :) Az már lényegtelen mit csiálnak, annyira elkápráztattak. :)))

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű angyalkák!!!!!!Te mire használod azt a 3szög alakú fanyelű valamit? Sebi elkunyerálta tőlem.:)Én úgysem tudtam mire használni.

    VálaszTörlés
  5. Köszi Kao, Móni! :D

    Mammkám, az a nokedliszaggató. :D Én déditől örököltem és nagyon jól bevált.

    Sziranszki, Ildi, nálunk nem igazán a pulton ülés jött be, bár a lányok szeretik, de nekem nincs mindig elég energiám odafigyelni közben: Katának olyan etetőszéke van, ami fából készült, szétszedhető asztallá, székké, annak az asztalkáját tolom a konyhapulthoz, sőt, néha a tűzhelyhez is, mert már a kicsi is egyedül akarja főzni-keverni az apjának a vacsorát.. :D Ha így megy tovább két év múlva már nem is lesz dolgom a konyhában. :D
    Természetesen szigorú szabály, ha nem vagyok ott, nem mehetnek a pult, tűzhely közelébe. Három gyerekkel persze, már sokkal húzósabb lesz a mutatvány. :)

    VálaszTörlés
  6. en nem mertem oket felultetni, inkabb magas szeket adtam, mert ok nem ilyen tunderszarnyuak;-)
    de a zen, az nagyonjo!!

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails