2010. dec. 12.

Advent 11. nap: Mit hoznak az angyalok?



Amikor az első adventi gyertya meggyújtásakor levelet írtak a lányok az angyalnak, kérdeztem, mit szeretnének- már felkészültem az elképesztőbbnél elképesztőbb ötletekre (a gyerekcsatornák összes hirdetett játéka kellene nekik.. abban a pillanatban), de kellemes meglepetésemre csak egy szép karácsonyfát és egy szép ajándékot kértek az angyaltól. Kis noszogatásomra, mi is lenne az a szép ajándék, mesekönyvet és egy üres füzetet kért Sára, amibe majd ő rajzol szépeket. :)



Ezek után biztos voltam benne, hogy amikor a papírcsipke-ruhájú, montázs angyalokat készítjük, hamar meg fogunk állapodni benne, hogy az egyik angyal karácsonyfát, a másik pedig ajándékot tartson a kezében- ennek ellenére Sára erősen ragaszkodott hozzá, hogy az ő angyala bizony macit fog hozni. A színes kartonokra, maradék papírokra én rajzoltam elő a formákat, Sára már teljesen önállóan vágott, pici segítséggel ragasztott. Katánál jobban be kellett segíteni, de becsületére legyen mondva, végig fennmaradt az érdeklődése, s szépen befejezte a képét. Az angyalok haja "valódi" angyalhaj. :) Már mindketten a szépen bővülő galériánkat díszítik, s a lányok büszkén mutogatják őket a vendégeinknek. :)

Mesekönyv: E.Cody Kimmel: Pingvinem, Oszkár



Nagyon kedves kis történet (a karácsonyi elképesztő kívánságokról és annak következményeiről. :D). A mesevezetés engem nagyon emlékeztet Fröken Skicklig babás történeteire, s ezek után azt hiszem, nem is kétséges, hogy nagyon megszerettük ezt a mesét.

2 megjegyzés:

  1. Vajon miért nem látom a blogról az új bejegyzéseket Nálad?Ez az angyalos csak most jelent meg,pedig már a mikulás virágot is elkészitettétek.Nagyon tetszik!Szeretem a wc papir gurigát.Olyan sok mindent lehet belőle alkotni.És az angyalkáitok is nagyon tetszenek.Főleg igy keretezve.Annyira mutatósak.Ügyesek a lányok!Mind a három!

    VálaszTörlés
  2. Krisz, köszi! A kérdésedre postban válaszoltam. :)

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails