2010. dec. 21.

Mit hoz az angyal? (Waldorf baba WIP)

Az aranykezű asztalosainknak köszönhetően a karácsonyi készülődős programunk-hangulatunk igencsak fel(be)borult (leginkább az enyém, mert a lányok egy nagy halom fűrészpor tetején is szívesen száncsengőznének meg gyertyáznának, de nekem bőven sok most az eddig-jönni-nem- akaró, és-most-hirtelen-megjelenő, mindenbe-belekezdő, semmit-be-nem-fejező munkások hadával bajlódni. Eh, erről többet inkább nem is írnék.. ) Szóval bocs, a tervezett programok egy része törölve. :( Helyette megpróbálok azokra a pontokra koncentrálni, amik nélkül valóban nem lenne Karácsony.. (Bár, elvileg semmilyen kellék nem kellene hozzá- lásd ajánlott olvasmányként a Grincset - de azért egy négy- és egy kétéves elé mégsem állhatok így. :D)

Szóval a lányok ajándéka idén egy babaház lesz (ha... az asztalosunk idejében elhozza.. :PP) És hozzá gondoltam, hogy babákat kapnak majd. Természetesen nem Barbie-t, bár sajnálatomra, idén már az sem elkerülhető; mindkét nagymaminak annyira masszív kívánsága, hogy a gyerekeket tömény giccsel árasszák el, hogy értelmetlen lenne bárminemű további ellenállás.

Szóval a ház valami ilyesmi lenne: (legalábbis nagyon remélem, hogy ilyen is lesz!)
A kedvenc online lakberendezési boltomból néztem ki. Nem mondom, hogy jaj, miért nincs ilyen itthon - úgysem tudnánk megfizetni- , de a házunk berendezésénél sok ötletet innen merítettem.


Kép: Pottery Barn

A miénkben műanyag kreatúrák helyett drótvázas Waldorf babák fognak lakni- már csak a mérhetetlen hajtömeget kell valahogy megzaboláznom, és ruhát készítenem a kis hölgyeknek (számomra ez a babakészítés legnehezebb része- pláne, ha 17 cm-es babát szeretnék öltöztetősre készíteni). Remélem, holnap készen is be tudom majd mutatni őket. :)







A drótos babáknak az a "vonzereje", hogy a vázuknak köszönhetően többféle pozícióba beállíthatóak, le tudnak ülni, a saját lábukon megállnak ( ha elég ügyes az ember lánya. :D)
Persze, első ilyen kísérletként, több sebből vérzik még, de remélem, azért a barbikkal így is felveszik majd a versenyt. :D

9 megjegyzés:

  1. Gyönyörű ajándékuk lesz a lányoknak!
    A túl sok hajba fonhatsz esetleg egészen vékony tincseket, ha engedi a fonal. Édeskék a kis drótosak, régi vágyam nekem is, majd kipróbálom egyszer.

    VálaszTörlés
  2. Ó, gyönyörű ajándék lesz! 17 cm?! Jaj, ezért mindig irigyeltelek, hogy ilyen piciben ilyen szépeket tudsz. Az én W. babáim kétszer ekkorák :) Én nem gondolom, hogy sok lenne a hajuk, egy hajasbabának így dukál. A Barbie meg... nem lehet megúszni. Néhány napig játszanak vele, aztán bekerül a süllyesztőbe, főleg, hogy ilyen szépséges, öltöztethető babákat kapnak. Nálunk így történt :)

    VálaszTörlés
  3. Micsoda babák!!! Az asztalosnak nagyon ügyesnek kell lennie, hogy méltó házat készítsen hozzájuk.
    Aledivel értek egyet: hajból sosem elég.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon édesek a babák!És milyen picikék!Én is elkészültem a Hannáéval,de még neki sincs ruhája.Nekem ez a legnehezebb,mert a ruhától kapja meg az egyéniségét.Meg a hajától.Szerintem nincs sok hajuk!Pont eltaláltad!
    Barbienk nekünk is van,bár én is azt mondtam annak idején,hogy az én lányomnak biztosan nem lesz,de aztán látta a többieknél,s persze hogy vágyott rá.Viszont a waldorf babája lett a vigasztalós baba.Azt mondja azért,mert azt a legjobb megölelni.És itt most hosszan hosszan lehetne írni a gyapjú csodájáról.

    VálaszTörlés
  5. Nekem is soknak tunik a haj. De lehet, hogy ha fel lesz oltozve mar nem. Tuti imadni fogjak a lanyok. Kb ennyi idosen kaptak a fiuk nalunk varat:-) nem sk, de nagy es massziv fa, es meg a minap is hatalmasakat jatszottak vele. Teny, hogy nalunk muanyag playmobil harcosok vannak, de en nem vallalnam pajzsok, landzsak, katapultok elkesziteset:-)

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű ajándék lesz ez a babaház! Na és a babák... fantasztikusak!

    VálaszTörlés
  7. Szia!

    Én is nagyon szeretnék babaházba ilyen babát varrni. Csak fogalmam sincs, hogyan lehet a drótot rendesen beleszerkeszteni a babába. Én csak a hagyományos baba készítést ismerem.

    Réka

    VálaszTörlés
  8. Szia Réka! Én ennek a postnak az útmutatása alapján készítettem, nagyon egyszerű, elég csak a képeket követni. És sokkal gyorsabban elkészül, mint egy hagyományos Waldorf. Jó öltögetést és játékot! :D

    http://naturalkidsteam.com/wordpress/2010/03/make-small-waldorf-doll-part-i/

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails