2011. júl. 10.

Irány a szafari! 2.

Miután a meghívót kipipáltuk (ha hazaér a fényképezőgépünk, fotót is mutatok majd..), a további kellékek számbavétele következik.
Egy szafarin nélkülözhetetlen kellékek: a kalap és a távcső. Ez utóbbi nem okoz problémát, a neten számos, jobbnál jobb ötletet találtam:
-egyszerűt, gyorsat, natúrt:



-igazán szemrevaló színeset-csajosat:



-és abszolút profit:





A szafarikalap azonban kifogott rajtam- reméltem, hogy a böngésző jobbnál jobb és egyszerűbbnél egyszerűbb megoldásokat kínál majd, azonban csalódnom kellett. Az egyetlen használható ötlet ez:



Most azon morfondírozok, hogy papírmasé technikával készítjük majd el őket, de ez nem tűnik túl egyszerű feladatnak.. Béverzió a kartoncikkekből összeállított kalap, ami "csak" anyagigényes, de miután a szabásmintát kikísérleteztem, már egyszerű lehet.. Nos, addig is, gondol, gondol, gondol.... :D

A köv. feladat a játékok kitalálása... (Már van pár ötletem... :D)

5 megjegyzés:

  1. Sajnos kalapot én sem találtam. Mondhatni semmilyet, de ez nem igaz. Találtam ezt (http://www.zikul.com/partypaket/deko-hut-safari/deko-hut-safari/35321.html), csak azért némi kérdőjel maradt a fejemben, hogy hogyan lehet ezt könnyedén otthon megvalósítani, ráadásul úgy, hogy használható is legyen...
    Viszont dekorációban ezek (http://www.kinderspiele-welt.de/kindergeburtstag/dschungelgeburtstag.html) nagyon tetszettek. Ötletes, otthon könnyen megvalósítható(nak tűnik).:)
    A partyról kérünk képet!! (1-2 év és engem is érint majd, kell ötletforrásnak:D)

    VálaszTörlés
  2. tudod mire jottem ra? palyat tevesztettel! party szervezonek kellett volna menned... meg nem keso:-)
    tok jo lesz, irigylem a lanyokat a szulinapokert.

    VálaszTörlés
  3. azért el ne felejtsd, hogy a szafari-túrára mindenkinek jár saját kulacs a hőség elviselésére....

    VálaszTörlés
  4. Maggombóc, köszi, ötletek elraktározva. : D

    Újságíró- ez nagyon jó, már gondolkodom a címkén! :)) Persze, ki tudja, hétvégén tikkadni vagy dideregni fogunk-e... :S

    Kriszta.. na persze.. :PP

    VálaszTörlés
  5. eszembe jutott még valami - már, ha nem bánod, hogy beledumálok.... én tuti csinálnék állatfog alakú gyöngyöket papírból (jó nagyokat). Egyszerűen kúpalakúra összesodorni a papírt, a végét lyukasztani. És mehet a kutatás az udvarban, ki talál többet - szebbet. A végén meg mindenki saját bőrmadzagra felfűzhetné karkötőnek/nyakláncnak. Sőt, bátorságpróbák keretében lehetne még gyűjteni hozzá, hogy kiderüljön, ki a legnagyobb szafarista... szerintem ez a fiúknak is tetszene...

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails