2011. nov. 6.

A krizantémok végnapjai...

Augusztus legvégén van a névnapom, de előre megfontolt szándékkal, minden évben egy-két héttel későbbre igyekszem tolni a köszöntők látogatását.. Mellesleg megjegyzem, mennyire örültem tavaly a gyönyörű krizantémnak, amit hoztak.. :) Notorius virággyilkos vagyok, a nálam fellehető és virágzó fajokról valóban el lehet mondani, hogy strapabíró növények.. Szóval minden évben jól jön egy-két újabb cserépnyi.. :D (Nem mellesleg, a vágott virág a halálom.. )



Az így felhalmozott készletekben aztán egész őszön át gyönyörködhetem, jut belőle a teraszra, kertbe és a bejárati ajtó mellé is. Egész ősszel- hacsak nem történik valami...

.. a valami általában Kata járni tudásával párhuzamosan kezdett megtörténni. Minden látszat és feltételezés ellenére ez az ártatlannak tűnő, a képeken még alig két és féléves angyal az értelmi szerző és főtettes.

Egy szép novemberi napon a gyerekek kint játszottak az apjukkal, én az ablakból ellenőriztem őket időnként. Egy idő után nagyon gyanús volt, hogy milyen jól elvannak. Az ablakon kitekintve ez a látvány fogadott:



Szaladtam le az ajtóhoz.. figyelem, a következő képsorok csak erős idegzetűeknek!

Ilyen volt-ilyen lett...





És a magyarázat...



S hogy mit mondtam?? Szóhoz sem tudtam jutni, úgy röhögtem... :)))


S hogy hogyan is jutott ez most eszembe? Biztosan kitaláljátok.. A szőke gyönyörűm idén szintén krizantémszirmokból gondolt levest főzni nekem.. :)

(A varjú egy régi praktikás barkácsolás újragondolása: konzervdobozból vágtam ki a formát, majd fekete akrillal átfestettem és az avíttabb hatás elérése érdekében részben visszatöröltem a festéket. Azóta is csak tervben van, hogy készítek hozzá még párat, hogy hatásosabb legyen a varjúcsapat...)

3 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek ezek a lányok. :o)))
    És tényleg nem lehet rájuk haragudni:o))
    Legalább fincsi volt az a leves? :o)

    VálaszTörlés
  2. Ajaj,én titokban biztosan megsirattam volna azt a szép virágot, még jóllakottan is. Egyébként édes az ötlet virágleves anyának.

    VálaszTörlés
  3. :) Kata a kreatív ötleteiről híres.. nem jobb egy élénk fantáziájú tündér, mint egy szép virág?! (Azért persze, bántam én is.. ;D)

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails