2011. nov. 5.

Levelekből..



Tavaly nagyon bejött nekünk az állatfigurák készítése falevekből, idén egy kicsit variáltunk a dolgon: a színes leveleket - mindenféle szárítás nélkül - színes papírként használtuk; formára vágtuk és így ragasztottunk belőle képeket. Sára már ügyesen ollózta az apró részleteket, Kata egyelőre formalyukasztóval készített kis almákat, de a ragasztást már ő is önállóan (csak kevés segítséggel) végezte a sünis képén. A bagoly teljes egészében Sára sk. alkotása (tervezéstől a kivitelezésig..)



Gondolkodom rajta, hogy utólag talán érdemes lenne egyszer átmenni rajta vasalóval, hogy fixáljuk a színeket, mert így esélyes, hogy mindegyik bebarnul.. Majd teszek egy próbát és referálok róla.. :)



Tavaly ősszel ilyen volt a galériánk. Pár részletét már akkor láthattátok. Amit nem mutattam, az a kéznyomda-leveles kép középen: a lányoknak ősz-színű temperákat nyomtam ki a palettára, és úgy kenhették össze a kezüket, ahogy csak akarták. Nyitott és zárt tenyérrel készítették a leveleket, az erezetet száradás után zsírkrétával rajzolta meg Sára.


4 megjegyzés:

  1. napok ota akarok ilyet a fiukkal, mert mint lattad meg a teli pihek vannak fent..hmm. de nem jutunk ki szep levelekig, vagy ha igen nem jut eszembe.
    nagyon jok lettek es a vasalas erdekes otlet.

    VálaszTörlés
  2. Krisztám, kb. három sétánkon kellett levelet gyűjtenünk, hogy végre megcsináljuk mi is- mire odáig jutottunk volna, mindig megszáradt a készlet. :(

    Csak úgy megy a dolog, hogy elhatározod, namostaztán.. s felöltözteted őket, ki egy órára, aztán meg befelé és forró tea mellett mehet a vágás-ragasztás.

    (És még hány ilyen, többször nekiugrunk, aztán nem lesz belőle semmi tervünk van. :(( )

    VálaszTörlés
  3. Nagyon ügyesek vagytok!Bagoly süni nyerő páros!Én úgy sajnálom,hogy az idé nekünk minden kimaradt.Rékának a suiba kellett levelet vinnie,persze az utolsó pillanatban szólt.Ezért aztán vasalóztam őket.Jelentem sikeresen.
    A koszorúd is tetszik.Jót tett neki ez az élenk szín.Már én is gondolkodtam hogy a fenyőtoboy mogyoró csipkebogyó-hoz hogyan lehetne egy kis élenk melegséget csempészni.Majd jövőre megpróbálom.

    VálaszTörlés
  4. :) Ugyan, kinek lenne ideje kivárni, míg magától megszárad..
    Igen, már az ovi is rengeteg időt elrabol, képzelem ,az iskola még rosszabb lehet. :(
    (Viszont idén a lányaim rengeteg eredeti, klassz dolgot készítettek odabent is.. szóval csak nekem van egy kis hiányom.. ;))

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails