2011. nov. 29.

Újra varrok...



Noha a varrógép közelébe legfeljebb pár percre jutok, régesrégen elkezdett, s valami miatt be nem fejezett darabok most sorra készülnek el. Ez a kisangyal is évekkel korábban kezdett formát ölteni- szinte kész volt, de valami mégsem stimmelt, így a félkész holmik közé került. Most átvarrtam az arcát, megigazgattam (khm.. összekócoltam) a haját, s úgy érzem, kész. :) Szeretem. És készülőben még kettő.. nem, három.. (Mit gondoltok, érdekelne valakit, ha az egyiket felajánlanám ajándékként? :))

S közben csak remélni tudom, hogy a blogspot végre felhagy a diszkriminációval, s az én postjaimat is frissíti megint.. addig is köszönet annak a 40-60 embernek, aki minden nap idenéz, akkor is, ha nem lát új bejegyzést. Számomra ez hihetetlen és nagyon jóleső érzés! :D

7 megjegyzés:

  1. Engem igen, varázslatos minden babád :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem nagyon jo otlet, gyonyoru angyalka :-)

    VálaszTörlés
  3. Kóchajú! Végre. Azok a legjobbak. Szerintem lenne jelentkező.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon érdekes ez a blogger. Az előző bejedzésed a readerben nem jelent meg, de a legújabb (adventi koszorús) ott már igen, viszont itt a blogon meg nem... Kész kavar!

    VálaszTörlés
  5. Tüneményes!!!!
    A legújabb bejegyzésed :Adventi koszorú a gyerekszobában, de még nem lehet megnézni.Ez nem csak nálad fordul ám elő....

    VálaszTörlés
  6. naná, h érdekelne sztem mkit! nagyon kedves kis kócos angyalka lett emez!!

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm lányok! :) Még kicsinosítom a többit- mind téli hangulatú lesz és mind másként.. aztán megpróbálkozom egy játék hirdetésével. :D

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails