2012. márc. 8.

Post it - avagy meghívó meglepivel


Hihetetlen, hogy megint eltelt egy év! És már megint itt vagyok Sára következő szülinapi bulijának küszöbén. Ez már a hatodik lesz. Szervezkedünk böcsülettel, immáron a nagylányt is teljesen bevonva az előkészületekbe. Jövök majd az álmodozó-ötletes blogbejegyzéssel is, de mivel a meghívónk prototípusa elkészült már, s ma előtört belőlem a grafomán, gondoltam, megmutatom, mivel rukkolunk ki idén. Meg az is eszembe jutott, hogy talán nőnapi meglepinek is használható. (Igen, tudom, hogy ma van Nőnap, de csak tegnap este találtam ki. Majd jövőre akkor, na. Azért megtaggelem erre is.. :D)

Szóval az idei buli a tavasztündér témakör köré igyekszik szerveződni. A neten igazán sok remek tündéres ötletet lehet találni, de a meghívók nagy többségét fantáziátlannak találtam. Arra goldoltam, milyen jó lenne, - ha már tavasztündér- nyíló virág lenne a meghívó. Először a katicás meghívó mintájára gondoltam egy tulipános verziót elkészíteni, de nagyon foglalkoztatott egy 3D-s variáns is. A szirmokat összeragasztanánk, és a belsejében lenne a szöveg. Igen ám, de milyen ragasztó az, ami könnyen ragad, aztán könnyen enged? Nos, a post-itén kívül más nem jutott eszembe... Így született meg ez a kisvirág. A szárát - és a kis ajándékot egy nyalóka adja, a meghívó szövege pedig egy papírcsíkra került, amit a nyalókafej köré csavartunk.  A végleges szöveg természetesen nyomtatott lesz majd, és a címzettek neve a levélre fog kerülni.


Igyekeztem úgy fotózni, hogy a képek magukért beszéljenek- a szirmokat, leveleket szabad kézzel vágtam ki, az első képen a satírozott rész jelöli, hogy melyik a post-it ragasztós fele.


A szirmokat kivágás után párosával-egymással szemben fűzzük a szárra úgy, hogy a szirmok csúcsán a ragasztós rész egymással szembe nézzen, s így minél nagyobb felületen ragadjanak össze a szirmok.




 

Összeragasztás után marokra fogva össze is lehet gyűrni, hogy minél jobban simuljon a fejre a szirom. Miután mind a hat szirom felkerült,  a szárnak kivágott papír maradékát négybe hajtva a képen látható módon csészelevelet készítünk, s ha ez  is a helyén van már, a ragasztós szárat a lehető legszorosabban a szirmok közelébe illesztve szorosan feltekerjük.



Végül a levelet a csúcsánál hosszában félbehajthatjuk, hogy egy kicsit plasztikusabb legyen (vagy ezt is meg lehet gyűrni), s ha szükséges, a száron túllógó papírt levágjuk.


 

Íme, a bimbó. Pont tavasztündéreknek való bontogatni. :D


7 megjegyzés:

  1. De jó! Nagyon klassz ötlet! :o))

    VálaszTörlés
  2. Hat éves?! Nem mondod... Isten éltesse sokáig! Szuper ez az ötlet :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm lányok! Remélem, a célszemélyeknek is bejön majd. :)

    Köszi Aledi a köszöntést. (Előre is, mert még azért van pár hetünk..) :)

    VálaszTörlés
  4. Szép virágoskert.:) Azért a többi ötletre is kíváncsi volnék szép sorban, gondolom, már mindent megterveztél… Nálunk Angry Birds szülinaőp volt, most szerkesztem a képeket...

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm ezt a remek ötletet.;) Ha nem baj "loptam". Ma kerülnek átadásra a meghívók az oviban. Annyi biztos, hogy óvónéni el volt ájulva az ötlettől. DE kicsi lányom (ő most lett 5 éves) arca is csak úgy sugárzott, mikor mutattam neki, hogy milyen meghívókat készítettem.
    Szóval ezer köszönet az ötletért! ;))) Nézd csak. ;)
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=449197531772683&set=a.272796506079454.87143.260111347347970&type=1

    VálaszTörlés
  6. :) Örülök, hogy tetszett, nagyon szépek lettek a meghívóitok. A visszajelzés pedig különösen jól esett, köszi!

    A nagylányodnak sok boldogságot, és emlékezetes szülinapi bulit kívánok. Megnéztem a pónis tortáját- az én lányaim is önkívületbe esnének tőle, grat! ;)

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails