2012. márc. 22.

A világ legveszélyesebb gyurmája

Ehető ugyan, de gyerek kezébe nem való. A felnőttek is csak a legnagyobb körültekintéssel fogjanak hozzá, ha ezzel az alapanyaggal akarnak dolgozni. Szinte illékony. Vészesen gyorsan fogy, így különösen problémás, ha valami (ideiglenesen) maradandót szeretnénk készíteni belőle. Nagy önuralomra és teljes titoktartásra volt szükségem, hogy ezek a figurák elkészülhessenek. Viszont utána az összes maradék marcipánt megettem. :D
(Na jó, egy kicsit hagytam a lányoknak is, csak még nem kapják meg, nehogy lebukjak, mi készül..) 


A tündérek -természetesen- Sára tortáján fognak csücsülni; minden kislánynak jut majd egy-egy. Különösen izgalmas a produkció olyan szempontból, hogy a tortát rendeltem- és majd csak a zsúr előtt 1-2 órával derül ki, hogy egyáltalán elférnek-e a díszek a sütin. Remélem, igen.(A tökéletes szárnyra keresem még a megoldást, egyelőre szaténszalag és virágbolti pilleszárny - vagy semmi, mert úgysem fér fel- közt vacillálok.  )
A kedvencem:

12 megjegyzés:

  1. Édes (szó szerint) és nagyon nagyon Io-s. :o)) Én a bolti pilleszárnyra voksolok, csak piciket vágj, de legyen szárnyuk! :o)
    Egyébként meg tök jófejség, hogy minden kislány kap marcipán figurát! Nálunk is mindig ezen megy a nyavalygás:
    - mert persze ő megkapta a füle hegyét is/még egy levelet/több szirmot... :o)))
    Drukkolok, hogy elférjenek. :o)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tavaly nálunk is ez volt, a két indiánt nem győztük felszabdalni, és persze, ment a hasonlítgatás, hogy az egy karja, vagy a háromnegyed lába nagyobb-e. :) Persze, a pakliban benne van, hogy majd mindenki rózsaszín ruhás szőke tündért szeretne.. de remélem, ezt a problémát megoldjuk. :D

      Törlés
  2. Te vagy a főtündér, ilyent csinálni! Csodaszépek :)

    P.s
    Nem szeretnéd kivenni ezt a szemgyilkos spamszűrőt? Ilyeneket kér tőlem, hogy ndidi theldere, és alig bírtam kisilabizálni :D

    VálaszTörlés
  3. Hűűűű... ilyet én is akarok csinálni. Minden évben eszemebe jut, aztám elmarad. No, most kedvet hoztál... tényleg tündériek!

    VálaszTörlés
  4. És én még elhittem az elején, hogy illékony ;)
    Nagyon szépek, szrnnyal vagy szárny nélkül, mindegy.

    VálaszTörlés
  5. Jaj, de szépségesek! Csuda ügyes vagy! Szárnynak esetleg mandula szeletkék, és akkor az is ehető.

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm lányok! Kata, jó hogy mondod, meg voltam győződve róla, hogy már kiszedtem a spamszűrőt.

    Ó, Aledi, köszi a tippet, szerintem ez lesz a legjobb megoldás- nem is nagy, ehető is, könnyű hozzájutni. :)

    VálaszTörlés
  7. hát vmi nagyon ügyes vagy és eszméletlenül szépek lettek!! grat! természetesen várjuk a tortás képet is majd a tündérkékkel újra :)

    VálaszTörlés
  8. büszke vagyok rád IO, én is ilyen szülinapi tortát szeretnék (még mindig ajánlatom van, hogy a nevedre vegyél, ha egy túlméretes gyerek is jöhet....:D) nagyon édesek, még az is megbocsátható, hogy rózsaszínű is van :D én nem azért versenyeznék :P
    nagyon ügyes vagy, és hogy titokban bírtad tartani az külön csúcs :D

    néma.

    VálaszTörlés
  9. Tuti ötlet, kérünk részletes fényképes dokumentációt a kész tortáról is majd!:)

    VálaszTörlés
  10. Ha nem férnek rá a tortára mind, akkor én a főhelyre tenném Sári tündérét, a tündércsapatot meg a torta köré ültetném, csak nagy tányér kérdése. Ügyes vagy nagyon!

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails